Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jeee, to jste mi připomněla...

 Chodila jsem do první třídy. A my dva braskove do šeste třídy. Jednou Rano me vzbudili, že prý jsme zaspali do školy. Maminka ještě spala a tak jsme ji nechali spát. . V cukuletu jsme      byli oblečení a s taskou na zádech vyrazili do školy. Dva metry od vchodových dveří se jeden z bratrů začal smát!!!!  

" Vždyť je sobota."!!!!

1 0
možnosti

Zvoní telefon: Objednal jste si buzení v 6 hodin?

Ano.

Tak šup šup z postele, už bude devět!

2 0
možnosti

a tohle vůbec nechápu. jak se to může zobrazovat jako samostatný příspěvek, když mám nastaveno podle vláken a psala jsem jako reakci na Tinu?

0 0
možnosti

Mají to uožbitý...

0 0
možnosti

opakovaně se mi nedaří vložit příspěvek ani smajlíky, ač přihlášena. myslím, že by měl někdo vložit ruku na ty neumětely, co furt vylepšujou... ale k věci: tomu se říká výchova životem.

0 0
možnosti

Taky se mi to stává. Nechtěně. :-( 

A průchod chodbou...v práci...do mé kanceláře ;-( ...nesnáším ;-D

1 0
možnosti

Ještě se mi nepodařilo zaspat "chtěně" :)))

1 0
možnosti

Dobrý R^, ale ....

ve 14-ti jsem také jel s ODPM K.Vary k Baltu, jestli jsem tehdy zaspal si nepamatuju, pravděpodobně jsme jeli i přes Jáchymov, ani to si nepamatuju. Pamatuju si pouze, že jsme se koupali v moři a některé dny bylo hodně chladné, ale teplejší než vzduch, pamatuju si Warnemünde. Občas trochu zaspím, ale napsat o tom článek pro pobavení, by mne ve snu nenapadlo;-D

Takže dík za příjemný pobavení a ať Ti to v budoucnu píše minimálně stejně dobře!!

0 0
možnosti

Možná jsme tam tenkrát byli spolu :)

0 0
možnosti

Když ve čtrnácti zaléháte se známým, pak se nemůžete divit, že zaspíte. ;-D

1 0
možnosti

;-D;-D Co jsem to napsala?! 8-o

0 0
možnosti
Foto

Pěkné R^ Já, myslím, že zhruba ve stejné době, zaspala odjezd vlaku z výměnného pobytu v Moskvě ;-D Ale také to dobře dopadlo, protože zaspala i učitelka, tak na ni čekala celá skupina a vypravili pro nás tenkrát speciální vagón ve vojenském vlaku ;-)

1 0
možnosti

;-D;-D Taváryš učítělnica zaspala?! Tak to chce extra vagón v transportu, to je jasný... Máte parádní zážitek! R^

1 0
možnosti
Foto

šiš, jak si někdo může vzpomenout na to co dělal ve čtrnácti.;-D a ještě to barvitě popsat;-D ale bezvadněR^V

1 0
možnosti

To víš, Jiříku, obzvláště drastické okamžiky se pěkně zažerou ;-D Díky :-)

2 0
možnosti

Teda, Tínko, a kolik on to teda chtěl, ten taxikář? Takhle přece nemůžeš napínat svoje čtenáře, só mezi nima aji takoví zvědavci, jako su já. ;-)

0 0
možnosti

Tak o tom nemám ani páru a ani nevím, kolik tenkrát stály taxíky - my jimi obvykle nejezdily, byla to hodně mimořádná událost... Ale zeptám se maminky, ta by si to pamatovat mohla :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik