Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

;-D R^ céčka na tábor a slečna až od střední - krásnej popis!

Nezaspávám a nezaspávala jsem, jsem sice noční pták, ale stačí mi málo spánku a nějak se vzbudím přesně v tu hodinu co potřebuju i bez budíku. 

Jenže... i tak chodím všude pozdě. Prostě se nevypravím.

 Takže busy, vlaky atd. zásadně dobíhám, letadla stíhám jen proto, že mne na ně někdo vozí a ten někdo má vždy svatou trpělivost, když na mne čeká a taky rychlý auto, na schůzky přicházím s tolerovaným pětiminutovým zpožděním a vždy si říkám, že pokud nejde o život, tak jde o ..... nejde o nic, tudíž jsem traumat ze zaspání ušetřena, i když občas mnou otřese výčitka, že zase nechávám někoho čekat (nebo se mnou zatřese ten čekající, dost často vlastní manžel) ;-)

5 0
možnosti
TS

To jsem ráda, že ti, kterými pravidelně třesu, mají taky občas výčitky ;-);-)

2 0
možnosti

Mně už ujelo tolik autobusů, že raději jezdím autem ... to mi ujelo jen jednou, když mi byly asi čtyři roky... tedy vlastně mamince ... ale to mně, šikovnému, se povedlo odbrzdit tu ruční brzdu ... .-))

2 0
možnosti
TS

Ha há! ;-D A to mně se zas párkrát podařilo ujet v autě se zataženou ručkou! Heč! ;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak to věřím, že po této příhodě se ti vrací zaspávací sny ;-D

Já se dlouho nemoha zbavit snů, kdy mi ujížděl bus či jakýkoliv dopravní prostředek, ani nevím, co to ve snáři znamená ;-)

Jinak skutečných změškání moc nepamatuji. Chodím sice pěšky často pozdě, ale na odlety, odjezdy a odplavby včas :-)

1 0
možnosti
TS

Já ti ten výklad zjistím výměnou za grafologický posudek, jehož výsledek nikomu nikdy neprozradíš ;-);-)

1 0
možnosti
Foto

Když mi bylo tak 18, zaspal jsem a ujel mi autobus do práce. Bleskově jsem vystartoval, naštěstí chytil stopa a stihl tam (20 km daleko) být v asi 5:30. Koukám, brána pivovaru zavřená, všude nějaká tma a na můj dotaz mi vrátný řekl, že je sobota. Než mi jel v 7:30 autobus zpět, vypili jsme s vrátným asi půl basy piv. Když jsem dorazil domů, rodiče ještě spali a ani nevěděli, že se jim synek v sobotu ráno "unavil". :-)

5 0
možnosti
TS

;-D;-DR^

Tak aspoň jste si prodloužil a zpestřil víkend ;-)

1 0
možnosti
PJ

A nejlepší hláška říkaná notorickým zaspávačům: 'Ty jednou zaspíš i vlastní smrt'

2 0
možnosti
TS

Proti tomu bych nic nenamítala ;-)

1 0
možnosti
MP

Že jsem tak smělá, kdeže je ten Freud Freud? ;-D

2 0
možnosti
PJ

Sigmund Freud

a říkanka je celkem ok, jméno se říká 3x

2 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik