Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Šťastná to žena ;-D Mě naštěstí taková jídla až tak nechutnají a tudíž je ani moc nevařím, ale na mé figurce to ne a ne vidět. Daruju své špeky ;-D jinak se jich asi nezbavím;-D

1 0
možnosti
TS

Šťastná? To právě teď zrovna ne... Mně, ač přírodnímu štíhlíkovi, se líbí spíš lidé zaoblení než hoši s buchtami na břiše a slečny, co vypadají jak lízátka. Možná člověk prostě jen obdivuje to, co sám nemá... Tak jako baculky trpí sebezpytem nad klamnými módními časopisy se snímky čtyřicetikilových modelek, já mám teď brouka v hlavě z knížky, kterou čtu: Šahrazád - Únos z Bagdádu od A.O'Neilla. Neustále tam opěvují ladné křivky krásné Šahrazád a pošklebují se ženám "nemocně vychrtlým", nebo hůř, litujou je. To máte nehmlich ten samej efekt ;-D

1 0
možnosti
HBM

Tino, Vy jste stejně sluníčko:-)R^. Nějak mi těch mých 17kg, které jsem díky unavovému syndromu a 16ti hodinovému spánku za poslední rok přibrala, vadí trošičku, trošilinku méně. Ale stejně dám akci "Nežrat, nespát!". Tu Vaši "pašíkovskou" budu závidět. Dobrou chuť! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Nabízím bezplatně 15 kg:-)

1 0
možnosti
Foto

To odkojíš... A počkej, až začne Tomášek běhat, budeš pouhá kost s pokožkou!;-D

1 0
možnosti
Foto

Potřebuju dát deset kg pryč. Chceš je na dobírku nebo si přijedeš?;-D P.S.: Já mám tu sukni bílou...

1 0
možnosti
TS

Pošli mi je mailem, ať nečekám moc dlouho! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Takové těžké novoroční předsevzetí. To ani jeden nemůže mít radost, protože to většinou nedodrží.

Já si dávám zdánlivě lehká předsevzetí. Lehká jen zdánlivě, jelikož když jsem si jednou dal, že ještě nepřestanu kouřit, tak jsem to snad 2 měsíce porušoval, když mi praskl vřed. :-)

1 0
možnosti
TS

Já to, bohužel, dodržela ;-D Nahradit vepře lososem se může šeredně vymstít...

0 0
možnosti
MP

Tak tenhle problém jsem nikdy neměla, ani v dobách, kdy jsem byla šlank. Šišky nedoporučuju, dělaly se ze šrotu, takže by pěkně drhly. Jinak vařím skvělé omáčky, stačí přijet. ;-D

1 0
možnosti
TS

Zadejte GPS souřadnice, Maruško, na oběd jsem u vás! :-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^tsss to já mám také na svém místě....někde i několikrát.:-):-)

4 0
možnosti
TS

;-D Správně! Aspoň vám nechrastí kosti jedna o druhou ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik