Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Akce Krmný pašík

Za tenhle článek mě možná některé ženy začnou nenávidět, ale budiž jim to ponaučením, že když jeden ztratí přehled a věci se vymknou...

Tohle všechno chci ZPÁTKY!!! (Pane Kroupo, odpusťte... ;)

Před loňskými vánoci jsem vážila o deset kilo víc, než teď. Ne, hubnout se nesnažím. Moje čokopneu mě sice občas esteticky zaskočila, ale jak tuhle krásně řekla má kamarádka Vanda: „Mám svých pár kilo, jedno hezčí než druhé a každé na svém místě“, tak co se dusit...

Je ale fakt, že jsem si dala jedno novoroční předsevzetí: Protože čím dál víc jezdím autem a na fitko jsem, nezlobte se, příliš líná, nesmím se tak tláskat. Omluvila jsem se tedy ledničce, že od teď se nebudeme vídat každou čtvrthodinku, a místo abych si všechno poctivě usmažila v oleji, začala jsem to suše péct.
A pak se přidaly další okolnosti a mně to vůbec nedocvaklo.

V lednu mi můj zubař za nemalou sumu opravil dva krčky. Pravil přitom: „Jó, to jsou ty večerní čokoládový tyčinky! Žejo?! No vidíte, se vám prodražily...“ I přestala jsem večeřet kakaové produkty.

Zároveň nám v práci vypověděla službu rozvážka obědů a můj jediný přeživší pramen chlapských porcí knedlíků s příšerně tučnou omáčkou a smažených dobrot s hromadami tatarky vyschl.

Když jsem v pátek vlezla v práci na váhu na kaolin, jen jsem vykulila oči. Šedesát. To jsem měla naposledy... kde mám tu krásnou fialovou sukni, co jsem chtěla někomu věnovat, protože se už před lety hanebně „scvrkla“? To je právě ten sladký a zrádný efekt hubnutí: Když hubnete, máte pocit, že mládnete, protože se narvete do hadrů, které jste nosili ještě za svobodna.

Jenže hned o den později, včera, mě kamarádka vrátila ne do mládí, ale do dětství. Kouká na mě a povídá: „Tinuš, ty vypadáš jak z Dachau!“

PLESK!!!
Tenhle výraz jsem slyšela v životě snad stokrát, ale naposledy jako čtrnáctileté pískle. A já pískle být nechci! Mé tukové zásoby se ztenčily a tělo si je vybralo převážně z boků a balkónku a já o své křivky hodlám tvrdě bojovat!

Dnes tedy rozjíždím Akci Krmný pašík. Dostala jsem chuť na vánoce, takže si nasmažím řízky z krkovičky a udělám si k nim bramborový salát s přívlastkem velemajonézový. A taky si koupím rodinné balení čokoládových tyčinek! Jen kvůli zubům je večer budu polykat celé. Na ex!

To by bylo, abych se z té fialové sukně zase nevyžrala! Dejte mi měsíc!
Nevíte náhodou někdo, z čeho jsou ty šišky, co se cpou husám do krku...? ;)

Autor: Tina Solanová | neděle 21.7.2013 7:53 | karma článku: 34,51 | přečteno: 2563x
  • Další články autora

Tina Solanová

Reklama na květinovou babičku

To se ví, že TV reklamy mají ke všední realitě asi tak blízko, jako kdyby je vyráběla mimozemská civilizace, která zná život na Zemi jen z telenovel. Ale někdy to prostě praští mezi oči!

30.7.2014 v 8:52 | Karma: 32,58 | Přečteno: 2761x | Diskuse| Ostatní

Tina Solanová

Varák a azbuka

Sněmovna se chystá projednávat novelu zákona o reklamě, která by měla upravovat cizozajyčné názvy a reklamy. Koho by nenapadly Vary, žejo... a co si tom myslí domorodec?

20.6.2014 v 10:17 | Karma: 31,67 | Přečteno: 1864x | Diskuse| Ostatní

Tina Solanová

Těžkej život mýho psa

Bíglové se vyznačují hlubokým štěkotem. Má bíglice Ančí neštěká, hloubku svého hlasu si šetří na něco jinýho – na vzdechy. Dlouhé, bručivé, úlevné vzdechy.

20.5.2014 v 12:30 | Karma: 40,84 | Přečteno: 5317x | Diskuse| Ostatní

Tina Solanová

Vrcholová příprava na změnu času

Změna času je noční můra - teda na jaře, na podzim je to naopak požehnání. Letos mám to "štěstí", že se na ni můžu připravovat vpravdě olympijsky. Co to obnáší?

13.3.2014 v 22:01 | Karma: 32,62 | Přečteno: 2346x | Diskuse| Ostatní

Tina Solanová

Vot těchnika!

Mám velkou kancelář a klíče, které si se mnou pořád hrajou na schovku. I zatoužila jsem po pípátku – přesněji, hledači klíčů. Znáte to? Zapískáte a ono to na vás zacvrliká ...teda jsem si myslela.

21.1.2014 v 9:30 | Karma: 34,25 | Přečteno: 2769x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Chceme osvobodit Haiti, říká šéf gangu. Je na seznamu nejhledanějších lidí FBI

30. dubna 2024  20:16

Stíhá jej haitská policie, je na seznamu deseti nejhledanějších lidí americké FBI a OSN na něj...

Hackeři nabourali web běloruské KGB. Zveřejnili udání a nabídky, i z Česka

30. dubna 2024  20:16

Hackeři sympatizující s opozicí proti autoritářskému režimu běloruského prezidenta Alexandra...

Antivax fanatik rozhodne. Kennedy je klíčem k volbám, uškodit může všem

30. dubna 2024

Premium Robert F. Kennedy Jr. je přehlíženým kandidátem v boji o Bílý dům. Syn někdejšího senátora a...

I na čarodějnice padaly rekordy. Nejtepleji bylo severně od Prahy

30. dubna 2024  18:41,  aktualizováno  19:46

V poslední den měsíce dubna se na řadě míst koná tradiční pálení čarodějnic. Středočeský kraj však...

AURES Holdings a.s.
PRACOVNÍK PODPORY PRODEJE (A12500)

AURES Holdings a.s.
Olomoucký kraj
nabízený plat: 30 000 - 32 000 Kč

  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik