Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS

Díky - přines je na ten bazarový dýchánek, až ho budeme pořádat, vyměním je s tebou za nějakou pěknou kabelku nebo sukni, do který se už pak nenarvu ;-D;-D

1 0
možnosti
JS

Dyť vám to, žirafo, slušelo i s ozdobnýma lištama které tak rozčílily místního estéta VK. ;-D;-)

3 0
možnosti
TS

Však se mu také pod ilustrační fotkou preventivně omlouvám za neestetické plány ;-)

To byla tenkrát AFÉRA, co?! ;-D;-D

2 0
možnosti
PK

No, říká se, že nadmíra kil a tuku je nezdravá. Na druhou je nezdravý i stres. Takže ideální je vypadat tak, aby byl člověk sám se sebou spokojen. (Ne, že bych tuto úžasnou radu sám dodržoval. :-) ) Nicméně - pokud je spokojen tak i tak, pak je lepší ta více light varianta.

Tím chci říct, že když jste sama byla spokojena, dokud vám někdo neřekl, jak jste vyzáblá, tak tak zůstaňte. A dotyčné můžete (v duchu, pokud chcete zachovat vztahy) poslat do háje.

PS: ohledně balónků: pozor, od kámošek vím, že dietami a.. tím opakem, se balónky můžou nevratně změnit na kokří uši.

1 0
možnosti
TS

Na tom, co říkáte, něco bude! R^ Cítím se skvěle, o to nic... Tak já uberu plyn a nebudu se snažit ztloustnout. Ale dám si pozor, abych už dál nehubla - při metru osmdesát bych asi padesát něco kilo mít neměla ;-)

0 0
možnosti
BS

Vážně na zabití;-D Přidávám se k těm všem, co chtějí nějaká ta kila poslat!:-)

1 0
možnosti
TS

Díky :-) Když vidím tu zásilkovou ochotu, začínám vážně uvažovat, o čem bude můj příští článek ;-D

0 0
možnosti
Foto

Dobry clanek. A mimo jine, ty sisky co se cpou husam do krku jsou ze srotu. A vody a vubec, chce se vam do toho? :-)

2 0
možnosti
TS

No, když to tak popisujete... Ty čokoládky na ex asi poslouží stejně a bude to menší utrpení ;-);-)

0 0
možnosti
Foto

Za to tvé předsevzetí, že odmítáš bát kostnatou vyzáblinou, Ti taky děkuju!

R^

1 0
možnosti
TS

Rádo se stalo! 

...se bojíš, že uslyšíš až tam u vás, jak mi kostnaté prsty chrastí po klávesnici, co? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Kdy dáme tu Kyselku?:)R^

0 0
možnosti
TS

Až podniknete rodinný výlet do Varů :-)

0 0
možnosti
MJ

Dobrý den,

Dopapal jsem se na 99,5kg a řekl jsem si dost! Dal jsem se na vitariánství a kila valila dolů. Začal jsem intenzivně sportovat - cyklistika - a světe div se, kila padla na 85kg. Pak ale začalo tlačit okolí, že prý vypadám nemocně - prý jak z Dachau. Bohužel stačilo polevit - vitariánství vzalo za své a pohybu ubylo. Zastabilizoval jsem se na 91,5kg a to nikomu nevadí. Chvilku na této váze počkám a pak zase zatlačím dolů - okolí už bude zvyklé a tak nikomu pokles o pár kilo nebude vadit.

1 0
možnosti
TS

No jo, když já jsem polevená pořád a stejně sklízím Dachau... Dejte mi recept na těch 99,5 ;-)

0 0
možnosti

..darovala bych nějaká ta kila navíc, ale sama mám málo :-(...tak Ti alespoň přeji krásné Vánoce a dobrou chuť! ;-)R^

2 0
možnosti
TS

;-DR^ Šťastný a veselý!

1 0
možnosti
HBM

Tino, Vy jste opravdu sluníčko:-). Najednou mi těch mých 17kg, které jsem za poslední rok, díky únavovému syndromu a 18ti hodinovému spánku, přibrala, vadí o trochu, trošilinku méně. Ale stejně se pustím do akce "Nežrat, nespát!";-D. Vám budu tu "pašíkovskou" tiše závidět.

2 0
možnosti
HBM

Nikdy těm IT technologiím nerozumím. Tzn. ani teď. Pardón.;-D.

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik