Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... krásně jsi vyjmenovala české body, které by Amíci mohli znát.;-D

Pravda je, že jedna kamádka pobývající v USA říkala, že stačí říct, že Česko je někde mezi Paříží a Moskvou, víc zeměpisně nepoberou ... ;-)

5 5
možnosti
TS

Díky, hlavně ten Kolja tenkrát fungoval, ale Paříž je sázka na jistotu ;-)

5 0
možnosti
Foto

R^;-D Taky v tom plavu, zvládám sotva Evropu. Že Brazilie není Brazaville to vím, ale že Brazaville je hlavní město Konga, to jsem nevěděla:-(. člověk se pořád učí!!;-D K.

5 6
možnosti

I62v50o 68Ž50á36č62e45k

20. 4. 2013 17:59

Že Brazaville je hlavní město Konga, to jsem dodnes nevěděl a za takové 2-3 dny to zase nebudu vědět, protože to zapomenu jako informaci, která pro mě není důležitá. Proč by člověk měl znát hlavní město státu, do kterého pravděpodobně nikdy v životě nepojede? Důležité spíš je neplést si slova jen proto, že jsou si podobná a nedělat z toho ukvapené závěry.

7 1
možnosti
JL

Hlavně aby si nás nespletla americká armáda a nezahájila Pouštní bouři ve střední Evropě. wau!

4 3
možnosti

I28v50o 12Ž61á44č72e52k

20. 4. 2013 18:26

Američtí generálové (neplést s politiky) se vyznají v mapách lépe než my dva dohromady.

3 1
možnosti
JM

Pořád si myslím, že je to o něčem jiném. Samozřejmě že nikdo nemusí znát všechny státy USA či bývalého SSSR, včetně hlavních měst a počtu obyvatel.

Ale na druhé straně by každý měl mít ponětí, že Kazachstán není Kansas nebo Kamerun, že Brazilie není Brazaville (h.m. Konga) že Slovenia není Slovensko a že Čečna není Česko.

Tohle mi fakt připadá dost hloupé...

14 2
možnosti
JL

A Amerika Není Irák. V Iráku možno zabíjet lidi bombami, v USA not.

3 10
možnosti
MP

Klid, Tino, jezero Ontario zároveň tvoří hranici mezi USA a Kanadou, takže na severu státu NY je opravdu Kanada. :-)

2 3
možnosti
TS

Ano, a jak jsem byla upozorněna, nafoukla jsem ho na 300% ;-D nechám to tam - je to krásná názorná ukázka ;-)

4 2
možnosti
Foto

No právě. Rozčilujeme se, že nás neznaj, ale my taky vnímáme hlavně "Ameriku", což je s přimhouřeným okem pro ně "Evropa". A myslím, že bez Googlu hlavní město třeba Oregonu hned tak někdo nedá.

5 3
možnosti
TS

Nemusíme do Ameriky, já jsem schopná páchat zvěrstva i v Evropě - takové státy Beneluxu... ;-)

3 3
možnosti
ZA

O jak te chapu :-) Kdyz jsem nadsene sledovala hokejovou reportaz on-line a poustela si k tomu pres internet radio a litala z obyvaku na zahradu rvat GOOOOOL a vubec nikoho to nezajimalo... me 3 hochy totiz hokej nebavi :-/ tak maximalne Manchester United.

Jinak muzes byt v klidu, kdyz jsme se v r. 2005 pristehovali do UK tak jsme jeste stale byli z Čečenska, potom tedy z Polska atd.

A vis co jsem ja blazen take udelala, nechala jsem si od nasi zlate Ceske posty poslat do Anglie balik a on skutecne skoncil v Čečně, ale svete div se po pul roce ( kdyz uz jsem se s nim davno rozloucila ) opravdu dorazil do Anglie, mela jsem si schovat obal... tolik razitek jsem v zivote nevidela 8-o ;-D

2 3
možnosti
TS

Mé pohledy z Ázerbajdžánu byly doručeny až po mém návratu ;-);-)

2 3
možnosti
RK

Tak si probereme ta velká jezera:-P  Takovej detail: Vám se podařilo Lake Ontario šoupnout z pátého místa na druhé:-) Zvětšila jste jeho rozlohu více než třikrát..... Takže asi tak nějak.

4 0
možnosti
TS

Tak to vidíte. Buďte rád, že máte lepší znalosti než já! A díky za opravu ;-)

3 3
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik