Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já mám ráda každé počasí, ale je fakt, že vloni touto dobou už jsem byla omrknout medvědí česnek :-)

1 0
možnosti
TS

Taky si dokážu najít na každém počasí něco pěkného, i kdyby jen lenošení na gauči pod dečkou ;-)

2 0
možnosti
Foto

A počkej, až bude léto, kolik lidí bude nadávat na vedro. Zhruba tolik, kolik jich teď nadává na zimu;-D

R^Taky mě nebaví to brblání poslouchat.

2 0
možnosti

Vy mne, Tíno, bavíte za každého počasí ... i za Fakin Veza ... Fakin Veza ... Fakin Veza ... .-))

2 0
možnosti
TS

Štěstí z Kokury se to jmenovalo...? :-)

0 0
možnosti
JV

Dokud je Fakin veza, nikdo do mě neklavíruje, abych vyvíjel činnost okolo baráku.

Ať žije Fakin veza.;-D

1 0
možnosti
TS

Správně, každý důvod se hodí, Jaroušku! R^;-)

0 0
možnosti
TS

Taky vás trápěj? A taky nejvíc ti, co jezdí vyhřátým autem z jedné teplé kanceláře do druhé? ;-D

0 0
možnosti
SW

A u nas ma byt jaro a je zima! Zima! Bylo porad jarni pocasi a najednou, kdyz ma byt oficialni jaro, tak je chladno! Arrrgggh.....;-D

1 0
možnosti
Foto

Duben, ještě tam budem.:-/

1 0
možnosti
PM

Jedna moje zákaznice si vysloužila přezdívku Bába Zlopočasná.Omlouvám se českému překladateli Pratchettovy Úžasné zeměplochy za vypůjčení jména jedné postavy,ale tohle slovní spojení k paní padne doslova jako hrnec na p.del.Ona si totiž stěžuje úplně pořád-moc teplo,moc chladno,není sníh,moc sněhu,moc sucho,moc deště.....:-/

1 0
možnosti
EA

E36v38a 80A50d51a89m90o62v71a

21. 3. 2013 16:51

To je v hlavě. Některý lidi jsou děsné rozmazlený :-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik