Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Dřív jsme měli hrozně nenažranýho kokra. Jednou jsme odjížděli z chalupy a zbyl nám jeden škaredej špekáček. Povídám manželce: "ne abys ho dala Batovi, ještě by se zase cestou poblil". Manželka na to: "to víš, že nedám, hodím ho do popelnice". Po padesáti kilometrech cesty začal pejsánek "pumpovat". Rychle jsem zastavil a manželka vysadila svýho miláčka Batečka, aby se vyblil venku. Ale po chvílce venčení se nic nedělo, tak jsem otevřel dveře, že nasednou, a co vidím8-o. Na podlaze leží úplně celej neporušenej špekáček. Dodnes jsem nepochopil, kde se tam vzal.

3 0
možnosti
TS

To by vám hravě vysvětlila Ančí. Ta se ve 30% případů taky vůbec nesnaží kousat. Hlavně, že je to v žaludku! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak to já jsem cestoval vlakem se svým německým ovčákem, to je fakt už kus psa, košík pochopitelně neměl. Přišla průvodčí vybírat, s Orim se pomazlila a když jsem jí řekl, že vlakem cestuje poprvé, odvětila: "Tak to bude mít zadarmo, ať má na České dráhy pěkné vzpomínky..."

7 0
možnosti
TS

...a pak jste se probudil? Ne? Jé, tak to je pěkný, narazit pro změnu na někoho, kdo šichtu a předpis nebere tak smrtelně vážně :-)R^

1 0
možnosti
IH

Paráda! Naše Nanynka mi jednou v autě nablila - jiný výraz nejde použít - do rukávu. Když jsem to vyklepávala ani já ani manžel jsme nevěřili, že toho tolik sežrala, byla to málem větší hromada, než pes. Nejspíš si to schovávala v žaludku několik dní. :-)

2 0
možnosti
TS

Nanynka je parádní jméno pro fenku ;-DR^ Ančí taky vrhá kromobyčejně velký šavle. Ale ona žere granule, tak se to dá pochopit... nakynou :-)

0 0
možnosti
Foto

Náš Šmudla zatím zná jen cestu autem a snáší to v pohodě, narozdíl od toho prvního Šmudly, kterej začal blít snad už při výjezdu z garáže:-)) Jeden z nás musel sedět vedle něj a mít neustále v pohotovosti igelitové pytlíky;-D

  Toho, co máme teď, čeká premiéra- cesta vlakem (s dvěma přestupy).

Nevíš, jestli trvají na náhubku? My nic takového doma nemáme a kupovat ho kvůli jedné cestě se mi nechce.

2 0
možnosti
Foto

My byli s Berťou v autě komická dvojka, Oběma při jízdě koukaly jen hlavy-pochopitelně že byl na předním sedadle přikurtovaný.;-D(to pro šťouraly). Kde jsou ty časy...:-(.Už jezdím sama...

3 0
možnosti
TS

No, ona toho se mnou Anička už taky moc nenajezdí, už ji na rajzování neužije... a odtrhnout ji od gauče bývá nadlidský výkon ;-) jen jim, starouškům, dopřejme lenošení ;-)

0 0
možnosti
Foto

J59a12n 59D46l65o94u92h21ý

12. 2. 2013 9:01

tak Ančí vidím.. kabelku vidím.. a kde jste pro porovnání Vy? 8-o

třeba Ančí se zdá po třinácti letech nějak vyšusovaná ;-);-D

R^

3 0
možnosti
TS

Já jsem tam vpravo nahoře pod nápisem Tina Solanová ;-)

Bíglíci hodně šediví, když zestárnou, vypadaj jak plesniví ;-D Ančí se barvila jak chameleon, od černý po dnešní bílou - někdy udělám retrogalerii ;-)

0 0
možnosti
JK

to je ale blbostRvRvRvRv

0 7
možnosti
PD
Foto

Zdá se, že psi jsou u nás diskriminováni. Do autobusu mě s mojí fenečkou ještě štěňátkem nevzal, prý musí mít náhubek! Malé štěňátko! Ve vlaku si průvodčí na povinnost náhubku nevzpomněla, ale zato mně vynadala, že mi sedí fenka na klíně, musí prý být na podlaze. Dělejme s tím něco!!

2 0
možnosti
PD

Pes ve vlaku nesmí používat sedadla, tj. pokud sedí u Vás na klíně, NESEDÍ na sedačce.

3 0
možnosti
Foto

Heleme se, pesseveze:-)U ranního čaje příjemné počteníR^Já se tu potím na fotoblogem a Tíno, Vy kouknete na ančí a je vymalováno;-DV

4 0
možnosti
Foto

Já jsem Vám za to pocení dala karmu!:-)V

3 0
možnosti
PB

Ančí umí pravou psinu :-)

Přijede na sraz blogerů do Prahy?

2 1
možnosti
JL

To se mi jeví jako jisté. Jenom jsem zvědav na Ančin přirozený výběr aromatického

blogera, kterému se svalí k nohám. ;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik