Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

Já to mám nemlich to samé, ale s kočičkou.;-D

2 0
možnosti
TS

Taky neštěká?! :)))

Hrdlička a kočička, hezké :-)

0 0
možnosti
AS

Tož vitaj. Jsem ráda, žes to nevydržela. :-)

1 0
možnosti
TS

:-) když ty plyšandy jsou tak inspirativní...

0 0
možnosti

Když vidím na té fotce ten těžký "vegáč", je jasné, že to fakt nemá lehké a musí vzdychat:-))))). Je to krasavice, má nádherné oči, kterým určitě nelze odolat. Kolik je jí let? Dík za hezký blog.

7 0
možnosti
TS

Rádo se stalo :) na Valentýna jí bylo 14 a je stále fit! Pro kousek šunky šla by světa kraj... :D

2 0
možnosti
LB

Karma R^ U nas doma taky veselo. Muj bily pudl vymyslel takovy ritual, ze kdyz panicka jde na WC, tak on chudacek musi zacit kvilet pred dvermi. Naucil to i zbytek smecky, ktery sice netusi, proc to dela, ale dela to. Takze diky nim kazdy vi, kde prave jsem:-/

3 0
možnosti
TS

:))) i lidé často stádně dělají věci, aniž by tušili proč. Nedivme se tedy čtyřnohejm, že to od nás okoukali ;)

2 0
možnosti
Foto

Už jsem se lekla, že jste na nás definitivně zanevřela (a mně schvááálně utekla z SK). Ještě že ta Ančí má rozum a občas dá o sobě vědět;-)R^

2 0
možnosti
Foto

vždyŤ Týna je tu pořád, jen má jiný kožíšek na sobě :-)

0 0
možnosti
AJ

No, tak to vidíte! Karma!;-D

0 0
možnosti
TS

No, pošťouchla jste mě :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik