Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tak to jsem ráda, tinko, že sis dovolenou užila!

1 0
možnosti
TS

Nehovoř v minulém čase, drahá - před hodinou jsem slezla z Radegasta :)))

3 0
možnosti
FF

:-)R^....tedy, když si představím, ségra, jak si vždycky ráno chrněla, zatímco já už si pouštěl vláček....tak je to od tebe oběť, jak východ slunce.

Pozdravuj milé, kolegu!

1 0
možnosti
TS

Hele, už se těším, jak si v létě budu na kopci dělat Pozdrav slunci. I proto, že tam nebudeš tak brzy strašit a chechtat se mi ;))

1 0
možnosti
Foto

V létě to taky občas dělám, nechám doma všechny pochrupovat a vyplížím se ještě za tmy (jenom je sprostý, že když už je teplo, tak se zas musí na "východ" vstávat mnohem dřív). Ale miluju to probouzení světa, všude je ticho, zvířata se ještě neschovávají, a to první ranní světlo... Ale například zítra mě před osmou z postele nikdo nedostane :-))

4 0
možnosti
TS

"Zvířata se ještě neschovávají" je v Tatrách kapku problém. Víš, komu se tam eufemisticky říká Macko, Macík? Jednou jsem viděla obří medvědí stopy a od tý chvíle jsem byla paranoidní jak Woody Allen :D

2 0
možnosti
Foto

Nádhera! Krásné vyprávění R^R^R^

(poznámka - vůbec to fotografické ranní vstávání a navlékání riflí přes hlavu neznám, fakt ani trochu ;-D)

1 0
možnosti
TS

Rifle? Já teda konečně (několik let po zavržení sportu) našla využití pro oblečení na snowboard... :))

1 0
možnosti
ŠM

vstávám v půl páté a po změně v půl čtvrté... jedu do práce, foťák vozím, ale asi mám zalepený oči.....

1 0
možnosti
TS

Musíte jezdit horem ;)

1 0
možnosti
AS

bez tebe tu bylo smutno. Vitaj zpet V

Preju prijemnou dovolenou.

2 0
možnosti
Foto

R^R^R^ To tu fakt chybělo !!! ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

R^

Já tušil, proč je dobře nebýt závistivý!

;o)

2 0
možnosti
KB

K54a20r66e54l 55B76o94č43e32k

13. 3. 2014 23:56

Sláva, nazdar výletu, TINA je zas tu, hurá. Teda, ten fotograf vás prohání, to mě by nikdo nedonutil vstávat:-) Věřím, že se to vyplatí, z vašich řádků lze vyčíst pohodu, společně strávené chvíle dají zapomenout i na to kruté ráno  s termoskou čaje nebo bez a jsem rád, že vás zase vidím. (Helena nebude žárlit, pokud sem zabloudí)V

4 0
možnosti
TS

Nebojím se. Helena jako žena jistě pochopila, že mě k těmhle šíleným ránům pohání láska a tudíž jsem neškodná :)))

2 0
možnosti
AAP

Dovolená s náruživým fotografem-krajinkářem ;-D R^

2 0
možnosti
Foto

Termosku s čajem? Fakt? Při popisu té námrazy tomu nevěřím. Zase nějaký korektní název.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik