Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

miluju brzká rána...ale mám je rád sám a dám jim zrovna tolik, na kolik mám chut

ale popis vašeho rana je prijemnej, i když jste v tom ránu byli dva...

krasny rana i po prevexlovani casu, preju!

1 0
možnosti

Díky, Marku - my, co mǎme psa hlady vstávajícího před rozbřeskem, změnu času moc nevnímáme ;)) hezký víkend!

0 0
možnosti
Foto

Jsem se Te zapomnela zeptat, kdy prelezete z Beskyd na Kašperky ? ;-)

1 0
možnosti

Už jsme zase v Krušnejch ;)

1 0
možnosti
Foto

Najlepšia fotoblogerka zo všetkých fotoblogeriek :-);-D:-)

1 0
možnosti

Myslíš jistě mé rozmazané plyšovky, že? :))

0 0
možnosti

máš tam chybu. když oslovuješ svého přítele, mělo by to být velkým písmenem. a jupí, že zas něco od tebe čtu, že jsem líná já, neznamená, že ty musíš bejt taky

0 0
možnosti

Že vy jste se dala do holportu s p. Bérešem? ;-) Podle jeho fotek je tak masochiostický (v tomto případě sadomasochistický) snad jen on.

Podle různých fotek jsem  pochopil, že fotografovi často hrozí sežrání divou zvěří (třeba tygrem, krokodýlem...), spadnutí ze skály apod... ale takovéto riziko je už moc :-)

1 0
možnosti

Jo jo, už jo ;-) Ale on není zdaleka jediný - touto úchylkou je postižena celkem značná část populace. Občas v těch nekřesťanských hodinách na kotárech potkáváme další pacienty s touto diagnózou. Ale jsou neškodní. Slušně zdraví, moc toho nenakecaj a poznají se podle obřího stativu, který jsou schopni vyvláčet na neuvěřitelná místa!! :)

3 0
možnosti

Tinko viděl jsem nadpis a hrnul se nadávat, že si letos bloger tedy pospíšil s hudráním na změny času, jako by to nebylo každej rok stejný... ale vám, milá plyši, rád odpouštím a jsem potešen, že jste si udělala čas i na tenhle prostor ;-)

2 0
možnosti

Na změnu času se nesmí hudrat, na změnu času je třeba se připravit!!

Díky ;)

2 0
možnosti
Foto

Evidentně jste padla do rukou člověku s nějakou formou spánkové poruchy. Vyříďte, prosím, tomu záhadnému cizinci, že na internetu je spousta hezkých fotek, stačí je u snídaně kolem desáté stáhnout. Například na blogu pana Beréše, tam jich je! ;))

7 0
možnosti

Jejda,Pustevny,to mám za rohem.Nejedete obhlédnout Frýdek-Místek?

1 0
možnosti

...pozdě... Vzali jsme to přes vikýř pana Trizuljaka :)

0 0
možnosti

:-)Jééééééé......a teprve nyní můžeme olympijské hry 2014 prohlásit za ukončené!

1 0
možnosti

Ano. A to ještě nevíš, jak jsem na Slovensku kraásně reprezentovala v obžerství! ;)

2 0
možnosti
Foto

Užívej a pozdravuj :))

1 0
možnosti

Ď! Vyřídím a ty pozdravuj též ;)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS