Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

1)já se taky v nejbližší době namažu.....už nějak vržu, 2) vlasy si nechám spíš zkrátit (líp to zamaskuje "nedokonalosti" věku), 3) od knih jsem ještě nevstal (dobře se u nich usíná a čoek nevypadá tak za lenocha) 4) nejdřív se s někým pohádám, pak to zapijem a napravíme 5) kromě kidů do diskuse budu nejspíš psát stejně málo zásaditých blogů jako doteď.....takže skoro stejný;-DR^ PF2014

6 0
možnosti
TS

Hele, nevopisuj, jó? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Vcelku rozumná předsevzetí! Alespoň ve srovnání s tím mým, že se budu méně rozčilovat, protože to způsobuje akné ;-). Držím palce, hlavně s tím kamarádem!

3 0
možnosti
TS

Díky, asi to bude potřeba... Ale čekám a doufám ;)

3 0
možnosti
Foto

Na dvojku se moc těším a pětka je naprosto jasná, bezkonkurenční R^;-DR^

3 0
možnosti
TS

Počkejte a těšte se - až vyhodím nějaký zásadní šrapnel, obrátím vám vikýř naruby ;)))

1 0
možnosti
Foto

Krásná předsevzetí:) Mám komplex, že nemám taková krásná předsevzetí;-DR^

3 0
možnosti
TS

Dejte si komplexní předsevzetí, že si do roka a do dne vypracujete stejný seznam ;-)

3 0
možnosti
Foto

J14a11n 41D95l73o53u92h95ý

7. 1. 2014 16:41

se máš.. třeba bod č.2 nezvládnu ani ve spojení s přijmením ;-)

4 0
možnosti
TS

;-D A tak zase jako po chlapovi se po tobě nevyžaduje romantické pohazování hřívou, takže... ;)

1 0
možnosti
Foto

Obdivuhodné! Karma za to.

Vždyť sám zvládám plnit toliko jedno předsevzetí, které jsem si dal už před lety; že si nebudu dávat žádná předsevzetí.

5 0
možnosti
TS

No a není vám líp?! ;))

1 0
možnosti
Foto

Ted me zrovna napadlo, jestli by sis nepridala predsevzeti c. 6) odpovedet Zuzce na e-maily reknemeeee do cervence 2014 ? ;-) ;-D

1 0
možnosti
TS

Nó, é, tó... Hele, to nikdy nebyla moje silná stránka. Ale máš pravdu, před týdnem jsem říkala "zejtra", viď? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Já si dal předsevzetí, že letos nebudu pít navinulé mléko.

3 0
možnosti
TS

...a mlíkaři nebudou mít co žrát. 

;-D

2 0
možnosti
FF

;-DMně připomnělo, že bych měl zacvrlikat na hochy z údržby, aby vyměnili vypínač na WC...už mě to potmě nebaví.

Dlouhé vlasy ti chválím i když se pravděpodobně zvýši spotřeba doplňků vlasové kosmetiky.

5 0
možnosti
TS

Bráší, v tvém věku už některý věci poslepu prostě dělat nemůžeš!!! ;)))

2 0
možnosti
Foto

Ta čtverka bude náročná :)

2 0
možnosti
TS

Nóóó... A víš, že možná bude? Odhodlávala jsem se nějakej pátek... ;)

2 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik