Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

;-D krásně napsané. 

Znám to, ale trochu jinak. Výhled mám jak do lesa, tak na řeku, ale musím se vyklonit, jinak si čučíme jen s babkama z kanclu naproti do hrnků s kafem, tudíž výhled mě netrápil. 

Taky se nezateplovalo, ale "jen" renovovala fasáda. 

A jelikož historická, bylo kolem toho víc řvaní za okny, než na hokejovém zápase.

Průšvih největší ale byl, že to lešení a sítě proti unikání borčusu na ulici natáhli na začátku prázdnin, v těch největších vedrech, větrat se nedalo, zvedat žaluzky se nedalo (naši fasádnící byli fakt zvědaví).... tolik času po kavárnách, koupalištích, kamarádech atd. jsem strávil naposledy když mi bylo čerstvých -cet, takže vlastně děkuji zpoždění prací, to léto jsem si úžasně užil ;-)

2 0
možnosti
TS

Díky :-) to jste mi připomněl: Celých těch deset týdnů jsem ještě o kousek radši chodila do práce - mám totiž kancelář s obrovským pásovým oknem na jich, tak jsem se při práci dobíjela jak na solárku. Chudinky plyšenky tu možnost neměly... 

Ovšem v létě to muselo být peklo...! 8-o

2 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik