Děkujeme za pochopení.
K16a22r58e36l 30B77o15h93á40č89e36k
Počet přečtení symbolických 666 :) Vzpomínám si na svůj první dárek zdarma ... 1990 - Vídeň - Shopping City Süd :))
T88i63n69a 63S62o22l60a65n62o81v37á
Jé, tak to jsme tam kolem sebe možná prošli - žila jsem tou dobou ve Vídni a do SCS jsem jezdila pořád...!
M48i84l83a55n 18S32t12e49h35l51í66k
Jednou mě pozvali na nějakou předváděčku a slibovali pro každého ze zúčastněných dárek v hodnotě 2000 Kč. Samozřejmě jsem si nedělal žádné iluze, ale šel jsem tam jen proto, abych zjistil, jakou kulišárnu si zase vymysleli, protože dva tisíce vám dneska nikdo jen tak nedá. Ten dárek spočíval ve dvoutisícové slevě na šíleně předražený víkendový pobyt v hotelu, který patřil stejné společnosti. I po té slevě by to bylo drahé.
T83i88n47a 29S22o34l89a45n55o23v74á
Jo, to jsou vůbec ty nejdárkovatější dárky a úplně nejvíc zdarma!! :)))
J57a72n 21B48á98r48t61a
Když takhle někdo nabízí "dárek zdarma" hned je jasné, že si člověk kupuje víc než jednu věc za určité peníze. Zpravidla jednu, kterou chce a druhou zcela nepotřebnou. Takže vážení obchodníci, nemám zájem si kupovat k věci, kterou chci, věc nepotřebnou. Raději mi dejte jen to co chci ale za lepší cenu.
Jiná situace je, když dárek nikdo neinzeruje, daná věc není o "dárek zdarma" dražší a stejně mi nějakou pozornost přibalí. Byť jde třeba o věc stejně nepotřebnou jako v předchozím případě, takový přístup potěší.
T62i11n76a 26S78o72l72a51n74o69v81á
Ano, přesně tak jsem to myslela :) mimochodem, zkoušel jste se prodejce někdy zeptat "a nešlo by to bez dárku, ale levněji?"? Zkuste to - uvidíte ten nejneupřímnější lítostivý výraz ever
P90e89t64r 84K31r79a80t25i43n10a
No, obchodníci to používají, protože to funguje. Kdo chce, jejich nabídku vyslyší, kdo nechce, tak ne. A kdo zapřemýšlí, tak zpravidla taky ne. Ale není to nijak nucené, je to na každého vůli, jak se rozhodne, takže nevidím problém.
A v reklamštině je tolik "vtipných" nesmyslů - třeba "bílá bělejší." A nakonec i v řeči: rozeberte si třeba slovo nejoptimálnější, co se také rádo používá.
T35i74n27a 36S24o72l37a20n43o68v32á
Víte, vy nejste hloupý, dokážete si to přebrat a rozhodnout se. Ale nemá každý to štěstí. Já za tím vážně vidím manipulaci lidí - bílá bělejší v lidech tak nerezonuje, jako DÁREK. Zrovna tak se mi příči dávný slogan sušenek Disco "s Diskem nikdy nejsi sám" nebo jakéhosi telefonu "pořiďte si stroj na štěstí". Tyhle marketingové strategie cílí často na nešťastné lidi a ve výsledku je stejně nepotěší...
L63e86n72k49a 89F67a20l74t55e69j58s30k63o63v32á
Zdarma karma (zcela) . Řeknu to pusou a dojdu tam nohama :-))
T20i71n51a 40S66o83l14a61n36o36v58á
Díky :) doufám, žes to napsala rukama!
Z88u63z10a45n40a 40A11n58d36r12l90o44v41á
Porad nemam smajliky, bud jsem je nekde propila anebo mi nekdo ZDARMA zacaroval notas ! :o))
T22i70n50a 86S39o76l53a63n71o90v61á
Zkus jiný vyhledávač, Zuzi, já mám Chrome a jde na něm smajlovat a adblockovat
O64d68s12t11r48a58n35ě46n23ý 40U77ž55i74v20a39t28e29l
T14i36n29a 28S37o20l28a94n42o27v32á
Ano, i mě můj bývalý muž takovýto dáreček párkrát nadělil. Měla jsem za tím účelem doma placatku Tuzemáku. Tu jsem vyservisovala a do čtvrt hodiny byl od nich pokoj ;)))
Š59t81ě94p27á71n47k80a 71B37e98r20g76e76r54o30v10á
Top ten "dárků zdarna" vede GE MONEY banka, kdy při výběru hlásí bankomat, jedním zbytečným úkonem navíc, ... vyberte si odměnu za výběr z bankomatu . Na nakopání!
T44i25n75a 76S10o57l34a58n44o71v42á
Škoda, že se jim na tom bankomatu nedá odepsat, že? To by bylo názorů...
"Jděte s odměnama do hajzlu, potřebuju na záchod / parkuju jako debil / chci jen svoje prachy / vidíš tu frontu, mechanickej magore?!" Apod. ...
J36a58r83o15s15l41a12v 85M41i45k60u82l36a
To máte jedno, jestli vám ten dárek dopředu nějak inzerují nebo vám ho tam přihodí tajně. Stejně ho zaplatíte v ceně toho hlavního nákupu, třebaže ho vůbec nepotřebujete. Dnes totiž zdarma není vůbec nic.
Proto se zdaleka vyhýbám prodejcům, kteří nějaké dárky poskytují.
P39e67t89r 29K92r59a51t73i16n20a
No, když to vezmeme pragmaticky, rozdíl je: když něco koupíte, zaplatíte za X věcí Y Kč. A když dárek někdo inzeruje, je to X+dárek za Y+koeficient peněz. Kdežto když ho někdo přihodí tajně, tak za Y peněz získáte X+dátek.
Neboli - jasně, obchodník má marži, proč by to jinak dělal? Ale u inzerování "dárku" se je zákazník "nucen" marži navýšit třeba tím, že je až "při nákupu od 1000Kč". Kdežto přihození nečekaného je na jeho triku, krátí si tím marži sám. Samozřejmě , že obojí je reklama. Ale v prvním případě taková nucenější (koupíte tam jen proto, že dostanete "dárek zdarma", možná už se tam pak neobjevíte), ve druhém jemnější (udělá vám to radost, takže tam rád přijdete znovu).