Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevim proc, ale nejdou mi smajlici... takze jsem nakreslila cervenou fixou srdicka na monitor a jedno posilam Tobe a druhe je pro kamaradku, drzte se - obe !

1 0
možnosti
TS

Zuzi, jsem mailovací šnek, ale zas napíšu ;-) Díky a drž se!

1 0
možnosti
Foto

R^Štěpce i Tobě

Tino, lijáky znám dost dobře- ale netrvají věčně,naštěstí.

Mám Tě ráda, kočkoV

3 0
možnosti
TS

I já! Í-á! ;)))

2 0
možnosti
KT

ať je líp. taky to občas potřebuju, ale nosiče deštníků odháním. takže vydrží jen ti, co to myslí opravdu vážně. mají to se mnou těžké. o to víc za ně a jim dík

2 0
možnosti
TS

Máš recht - ti, co se nechají snadno zahnat, bývají v lepším případě "to víš, takovej je život", v horším případě sběrači klepů ;-)

1 0
možnosti
Foto

J64a57n 92A45n22d10r19l32e

23. 11. 2013 2:00

znam... pozadat o destnik je prvni krok, drzim palce Tino R^

a potom porucime vetru desti!:-) nebo aspon nezmoknem...

1 0
možnosti
Foto

J81a16n 51A60n12d45r73l30e

23. 11. 2013 2:01

a taky VV pomaha...

1 0
možnosti
MP

... hodná holčička ...V

1 0
možnosti
FF

:-)Znám.....a slovy klasika "Když už člověk jednou je, tak má koukat, aby byl..."..bohužel, občas z deště bývá povodeň, která bere naději a deštník nepomáhá...

Ale slibuji sestřičko, že příště..už zas optimisticky;-)

1 0
možnosti
Foto

Na déšť je potřeba deštník a taky pořádný okap, musí to odtékat:-) A jestli sluníte dneska stejně tak, jako včera tak se jdu pořádně namazat, jsem citlivá;-D KarmaR^

1 0
možnosti
Foto

nekamra:-) Pomóóc,ono to nejde, ono je to asi nastavené jako soukromé;-D Ale jako by se stalo:-)

1 0
možnosti
Foto

Skvělý meteorolog, nebo spíše navigátor je kapitán Morgan. Jukne nahoru a cobydup (takový překladatelský oříšek) vyvede loďku ze špatného počasí na slunečno. 

Pravda, mohou nastat i chvíle, kdy se mu to nepovede, ale v těchto případech je rovněž skvělý psychoanalytik a umí přesvědčit kormidelníka, že i liják je pouze malý přechodný deštík. :-)

1 0
možnosti
TS

Kráťo, pan kapitán pomáhá jednorázově, když vás naštve šéf. Léčit dlouhodobé deště tvrdým alkoholem bych ale fakt nikomu nedoporučovala ;))

1 0
možnosti
TS

Palec nahoru za depku...? Tak jo, beru :-)

0 0
možnosti
Foto

J41a12n35a 72M98a45j32o53v77á

20. 11. 2013 21:54

Niterný déšť skvěle zastavuje kočičí předení. Máme na to doma dva profíky. Kdy mám čekat u dveří? Na obě?:-)V

x

(sakra, kde se mi ztratila karma?)

1 0
možnosti
TS

To je pravda jako hrom! Když jsem byla v Azerbajdžánu, všude tam běhaly spousty koček, ale byly krotké a zjevně se jim dařilo dobře. Lidi jim podstrojovali na dvorcích a ták... Pak mi jedna paní říkala, že oni, muslimové, věří, že hlazením kočičího kožíšku se uklidňuje duše :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik