Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Ešteže mám alergiu na mačky :)

2 0
možnosti
TS

No to máš teda kliku! :))

0 0
možnosti
FS

Ty DRÁPY! Můj kocour Myšák TooMass se sice naučil je

přiliš nepoužívat, když se se mnou mazlí nebo hraje, občas

se ale ve víru vášně zapomene. Vypadám, jako bych se každý

den prodíral nahý akáciovým trním.

A vůbec nejpříjemnější je, když sedím u kompu, on špatně

odhadne skok (je to vůbec u kočky možné?) na můj klín a jak klouže dolů, ZATNE. Onehdá mi tekla krev po stehně až do ponožky. Daruji milého kocourka, zn. Odvoz zdarma.

4 0
možnosti
FS

Ježiš, co se mi to s tím příspěvkem stalo??? Týnko, mohla byste ho smazat a já ho odřádkuju správně, jo? :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak už je to jasný: 28.listopadu si jedu do Prahy pro mourovaté kotě, přiveze mi ho až z Brna Petra Ž.;-) Škoda, že je to vánoční dárek pro tchyni a já budu muset Rozárku za pár dní odevzdat;-(;-(

2 0
možnosti
FS
JK

Paní Tino, vy si vůbec, ale ani v nejmenším, neumíte představit, jak vám rozumím. :-)

2 0
možnosti
TS
AO

A49l58e19n81a 13O19u28z16k61á

13. 11. 2013 18:56

;-D nezávidím.. :) tohle opravdu ne.. :) my jsme naštěstí odnaučili našeho psího miláčka, abych odcházela pravidelně před schůzkou domů se převlékat.. .);-D

2 0
možnosti
TS

Jak se to dá odnaučit - oholením? ;))

0 0
možnosti
Foto

Já, jako KOCOUR, vím své - o kočkách 8-o

2 0
možnosti
TS

Nevalte na mě ty vaše (k)očiska... ;))

0 0
možnosti
Foto

Tohle je něco, po čem se mi nestýská .. To stejné dělali naši psi a opravdu důkladně. Manžel si oblek oblékal až pod schodama u dveří a já od koupelny ke dveřím běhala ... Nejdou mi smajlíci,dávám karmu.

2 0
možnosti
TS

Živě vás oba vidím :D díky!

0 0
možnosti
MT

Musíte před odchodem na ples oprášit a naleštit holiny a dělat, že je děsně schováváte. Přes šaty se obalit prostěradlem, které sundáte až před domem (samozřejmě zpod kabátu). Okolo krku ručník a obličej pomazat Fenistilem.

Ale ona by stejně určitě vymyslela nějakou inovaci. Voni jsou to potvory chytrý.:-)

4 0
možnosti
TS

Geniální! ;-DR^ A co ten výstřih? Neprůstřelná vesta...?

1 0
možnosti
Foto

Ty jsi jenom moje člověčí zlatíčko! A neopovažuj se mě někam odkládat, mazlit se s někým jiným nebo mě dokonce opouštět, až budu chtít, zařídím se a ty si pak s mým svolením dělej co chceš!

Jinak bude další výrazná kočičí poznámka. Mňááááuuu!

Ze života s kočkouR^R^;-D

3 0
možnosti
TS

Á, vy o tom asi něco víte! Jak se vám píše tlapkami na klávesnici? ;)))

2 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik