Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Super čítanie, je vidieť, že máte svoje zvieratká rada :-). To moj kocúr je žiarlivec prvej triedy, chlap mi nesmie cez prah...Našiel sa odvážlivec a skoro ho museli zašívať. Neviem, kde sa to v tom mojom plyšákovi zobralo... Síce asi po dvoch návštevách "votrelca" akceptoval aspoň natoľko, že mu nepoškrabal všetko, na čo dočiahol, ale antipatia bola viditeľná :-). Teraz sa už znášajú tak cca na dva metre... Mojim snom je vidieť ich spolu na jednom gauči :-)

1 0
možnosti

;-D Jé, jak vás chápu... mám kamarádku, kamarádka má jezevčíka a jezevčík šíleně žárlí. Když ke kamarádce přijde přítel, jezevčík začne hysterčit. Když odcházejí do ložnice, jezevčík běží napřed a na polštáři patřičnou pantomimou demonstruje, že on je taky chlap. A když ho zavřou v předsíni, dělá tam takovej kravál, že málem zbourá půl baráku. Takže držím palce vám i své kamarádce, ať se čtyřnozí pánové uklidní ;-)

0 0
možnosti

Myslím, že obecně platí,  že kočičí chlupy skvěle drží na všem - kromě kočky. Naše potvora je dlouhosrstá, převážně světlá (mainka) a moje oblíbená barva je černá. Nějak to nejde dohromady ... ;-)

2 0
možnosti

Jste holt taky "kočka"... ;-D

0 0
možnosti

P27e88t11r 57M92a83c82h52á35ň

14. 11. 2013 16:37

Kočičí chlupy mě také všude pronásledují.Za tím nejdále se se mnou vezou každý rok,třebas jen jako reprezentační vzorek 1ks,do Bolzana v Itálii.Kočky máme tři,takže šance je obrovská.A když nepustí chlup kočka,dovezu v botě bobek od osmáka:-/

2 0
možnosti

:))) jen ať kočky rozsévají svou DNA! Až po některé z těch vašich zatouží nějaký italský "micio" a vypraví se na sever... a na jih... a na sever... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Mě se líbí, že to nejsou blogy o politice ČR, jakých je tady na iDnes 3,45 spoust, ale svým způsobem taková "domácí politika". :-)

2 0
možnosti

Co vy víte, třeba jsou to bajky a jednoho dne je uvedu na pravou míru ;))

1 0
možnosti

...jj, Týnko, ale ona ta i u nás populární básnička má pokračování:  ...nehlaďte je po hlavě, ukousnou vám prst! Tak bacha. :-)

P.S. Náš Dan teď sedí vedle mě, a když přestanu hladit, pootočí se a jemně mi olízne ruku ... to je jeho pokyn: HLADIT! ŠKRABKAT! DRBAT! Tééééééééééď !!! :-)

1 0
možnosti

Steně bych ty kočičandy chtěla umět popisovat jako Petra Žallmannová... ;-)

2 0
možnosti
Foto

R^ Náš kocour sice nelíná (chloupky poslušně pouští pouze v případě, sedí-li na klíně tchýni), zato s oblibou kouše do kotníku každou pánskou návštěvu - nejraději mého muže (ačkoli tuhle se zahryzl i do Medovničky) ;-)

3 0
možnosti
Foto

Jo, parchant jeden:-))

0 0
možnosti

;-DR^Hele ségra, buď ráda, že máš Terezku...být já tvou kočkou, v mém případě tedy kocourem, dělal bych to podobně...a co hůř, mě bys musela tahat všude s sebou!

A mimochodem, jak se daří Ančí?

0 0
možnosti

Díky za optání, bráší, Ančí má zlatý časy - má předsebou víkend s maminkou, která nedokáže odolat jejímu loudění, takže očekávám, že ji tu v neděli naleznu o tři kila těžší :)))

1 0
možnosti

ta láska k tomu tvorečkovi z Vás úplně tříská.....V

A já mám těch miláčků doma 8.;-)

1 0
možnosti

...šťastná to žena.... :-)R^

0 0
možnosti

Vlasním stejné fotky s naším kocourem, jako máte Vy... ten náš nesnáší, když telefonuju (v překladu, bavím se s někým jiným, než s ním) vynucuje si pozornost, chce drbat, chovat, mazlit a vůbec předvádí, jak je báječný a nenahraditelný společník, tak co se já -husa blbá- vykecávám jinde... mimochodem, u nás se traduje, že kočičí chlup najdete i v igelitovém nikdy neotevřeném pytlíku s novým svetrem... stačí, že pytlík "překročil" práh našehoi -rozuměj jeho- teritoria

4 0
možnosti

To nejsem já a Terezka - to je ilustrační, Terka se fotí zásadně sama, aby jí na snímku nikdo nekonkuroval ;-) Tereza netelefonuje, ale čte si se mnou - sedí vedle mě a z 20 cm čučí do papíru ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS