Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J38a18n 42B32á60r59t93a

16. 10. 2013 12:31

Mám špindíru. A proč? Z bezpečnostních důvodů. Jakmile ho totiž umeju tak se někdo pokusí vylomit zámky nebo aspoň přibyde hluboký škrábanec kolem dokola. Takže špindíra zůstane špindírou dokud ho nebudu prodávat.

4 0
možnosti
TS

No to moje je tak otřískaný, že by mu nikdo neublížil, ani kdyby na něm Horst Fuchs smažil vajíčka :)))

0 0
možnosti
PC

Někdo z klanu Kočků se v okolí nevyskytoval ? ;-D

1 0
možnosti
TS

;-DR^ Ne, kontrolovala jsem to. Dvakrát!

0 0
možnosti
PH

To jsme na tom podobně, já na svého Nisánka (neomláceného) jsem musel použít CIF, protože to nešlo normálně umýt. Na vině byl pyl lípy. ;-D

1 0
možnosti
TS

Ano, náš národní strom dokáže být pěkné svinstvo :)))

0 0
možnosti
AT

Zajímavé. Mě při pohledu na podobně "opečované" auto napadají úplně jiné myšlenky, než že bych se mu měl alespoň trochu přiblížit ;-D

1 0
možnosti
TS

Sekerka doprostřed kapoty? :)))

0 0
možnosti
PD

P94e78t91r 59D47u27s

16. 10. 2013 12:16

R^Karma! Užívám si "obého".Špinavou plechovku a naleštěného milááška(věk 47 let):-)

2 0
možnosti
TS

Jé, ale to je milé! Tak to už je veterán, ne? Nebo ti jsou až od padesáti...?

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik