Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proboha vždyť je to jenom auto;-D

1 0
možnosti
Foto

Když jsem nedávno po delší době vymetl z auta smetí, hranolky, pytlíky od bonbónů a vynosil dva pytle dalších odpadků, vypadalo vozítko docela k světu. Ještě lepší to bylo, když jsem následně zajel do myčky, polechtal přístrojovku vlhčeným ubrouskem a vysál písek z podlahy. Za pár dní ale bylo zjevné, že je to sisyfonská práce. S dětma to prostě uhlídat nejde. Navíc auto je pro mě spíš praktická záležitost, která má složit mně, nikoli obráceně. :)

6 0
možnosti
TH

Moje kamaradka  taky uklizela v aute..susenky, petky, hralolky a c^vzadu nasla....Playboy!

2 0
možnosti
MH

A další poenta? Čí to bylo? Tak aspoň nějaký výmysl...

1 0
možnosti
FS

Tak já chtěl naznačit, že moje, ale bohužel jsem si naběhl s přemístěním Varů do Prahy.

0 0
možnosti
RH

R35a15d50e65k 33H65o10d38a78ň

16. 10. 2013 22:15

Pokud chcete aby se auto lesklo, pak myčka není řešení. Ty kartáče totiž poškrábou lak... pěkně hadřík, wapku a šudlat :)

1 0
možnosti
DT

D93a80n40a 52T87a74n34k32e76r

16. 10. 2013 20:49

Vlastním auto s hnědou metalízou. Mojí autokosmetikou je hnědý Hammerite. :-)

2 0
možnosti
TS

;-D Perfect solution! R^

0 0
možnosti
VB

Ólalá! Majitel má aspoň jistotu, že TOHLE mu fakt nikdo neukradne ;-D

1 0
možnosti
Foto

No moc nevykřikuj, já jsem asi divná, mně se ta zlatá líbí!;-D

0 0
možnosti
Foto

:-) no mě se jednou stalo, že jsem s velorexem zaparkoval mezi dvě Volva...byla to cílená akce a šok pro německé majitele...asi nejvíce nechápali zpětná zrcátka na předních blatnících....které se otáčeli se zatočením s volantem.:-):-)

6 0
možnosti
TS

Ha há! Určitě vám záviděli ;))

0 0
možnosti
KK

Teda fuj...  k tomu autu, ne k článku, článek je zábavný. Též tipuji majitele zlatého vozítka na Rusa, případně jiného novozbohatlíka, který chce vystavovat zlato  a lákat zlatokopky.

U nás střídavě oblačno, někdy to čištění odkládáme a déšť to vyřeší:-)

2 0
možnosti
TS

Rus to opravdu mohl být, ale Rus Pražský, nikoliv Varský. A ono jich je v Praze taky pár... ;))

1 0
možnosti
MK

Naštěstí mám obě auta v modré barvě. Ale to, s kterým jezdím já, no....za předními sedačkami je skladiště kelímků od kávy a sáčků od baget. A jako kuřák mám neustále přeplněný popelníček;-D

4 0
možnosti
TS

Ježiš, auto, ve kterým se kouří, je pojízdné peklo! ;-D

1 0
možnosti
AJ

Zdravím, máme také přiměřený bordýlek a když nevezmu lux, tak auto je třebas půl roku neluxované (a já se do toho taky nějak moc nehrnu...;-)). Myté je hlavně deštěm...

A zlaté auto jsme viděli v Praze minulý týden, muž říkal: "Tak to nikdo neukradne!";-D;-D

1 0
možnosti
TS

Tyjo, ale to je FAKT! A možná i dobrej trik na silniční kontrolu ;))

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik