Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když jsme se stěhovali naproti do paneláku, nosil jsem nábytek jako šerpa, pouze na pračku, chladničku, postele a dvě skříně mi přišel kámoš s růdlem. To všechno jsme měli v podstatě za dopoledne. Ale další dva dny hrůza hrůz. Jeden den sklep, druhý den balkón co jsme měli na společné chodbě a byla to v podstatě skladosušárna.

0 0
možnosti

Nejdůležitější je si své bydlo zařídit tak, aby se mohlo říct: Tak si tu tady tak nějak svobodně a spokojeně žijem. Ne přebýváme, ale užíváme a žijem!

0 0
možnosti

Heč;-D my se stěhovali před dvěma lety z pohodlného věžáku, kde nad hlavou ječící (napsala bych spratci, ale to až se trochu otrkám) děti, pod okny ječící děti, na chodbě ječící děti až člověka popadala neodbvytná touha ten krček řádně zmáčknout. Tak přišlo stěhování do rozdrbaného baráku, kde je práce jak na kostele. Ale máme každý svou ložnici i počítač, tak si mejlujem žádosti o návštěvu, či jiné úkony. Kus obyváku i kuchyně máme v garáži, protože se to prostě nevešlo, ale to TICHO! Skoro metrové zdi nepropustí ani hlásek, a když potřebuji věšet prádlo venku a náhodou tam někdo vříská, zpívám si nemravné popěvky, nebo ku.vuji, protože to je jediný důvod, pro který rodiče zabrání dětem v pohybu před naším barákem. Kdybych se musela náhodou ještě někdy kvůli někomu stěhovat, tak ho raději ubezživotím.

0 0
možnosti
Foto

Já bych vyměnil ticho za garáž. Dal bych někomu ticho a on mě garáž na Hárleje, abych ho nemusel tahat z kočárkárny. :-) http://krata.bubakov.net/harlej/foto_index.php?fid=8

0 0
možnosti

dobre rano... opet ctu s usmevem na rtech a tentokrat s o to vetsim zaujetim, ze nas stehovani za par tydnu ceka. nastesti tedy "do vetsiho", ale i tak bude logistika pekny orisek, protoze prestehovat dum, to uz si zada sve. minimane proto, ze jsme s muzem oba zazrani knihomoli, a ze krom nas budeme stehovat jeste tri kocoury a psa (to mame misto tech malych sosek ;-D - bohuzel na tyhle nam bublinkova folie moc nepomuze;-D )... nastesti ma nas novy dum velkorysou satnu R^

1 0
možnosti

Velkorysá šatna je základ, to vám schvaluju! Tam se toho vejde... ;-D

Tak ať to dobře dopadne a na tu zvěř ty bublinky zkuste, jeden nikdy neví - třeba je to aspoň zabaví ;))

1 0
možnosti
Foto

Zastávám teorii, že je lepší sbírat zážitky než předměty a proto se sběru čehokoliv materiálního bráním zuby nehty. ;-)

Pokud člověk není šlechtic, který může zaplnit svůj palác několika kabinety kuriozit, je lépe se věnovat jiným vášním, než těm sběratelským... :-)

R^

2 0
možnosti

Na tom něco bude. A nebo se zaměřit na něco, co se ukládá jen do počítače, nemusí se to oprašovat a zlikviduje se to jedním kliknutím, že... ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-DTinko, to je brnkačka, ale máš to za sebou. Mě to "možná" čeká díky bytu, který je pro mé potřeby, také "obrovský" - to bych přežil, ale vede k němu 70 schodů!! Tak nevím, do kolika to zvládnu, zatím občas chodím po dvou;-D. Hezký den a R^.V

1 0
možnosti

Ty ještě chodíš schody po dvou?! To já už většinou po čtyřech... :)))

1 0
možnosti
Foto

já si pamatuju, jak jsem stěhoval své rodiče z bytu 1+3 ve kterém bydleli dobrých 35let do 1+2. Jedna Avie jela rovnou na chalupu s věcmi "cosemůžoujednouhodit". Na chalupě tyto věci během několika let absolovovaly trasu: místosti-sklep-půda-ohniště.

Jinak na stěhování v čase kdy jsem byl mladší s nebolavými zády vzpomínám rád. Navzájem jsme si se svými vrstevníky při stěhování vypomáhali a vždy se při něm...no...ožrali:-)

1 0
možnosti

"místosti-sklep-půda-ohniště" - popsal jste to dokonale! ;-DR^

0 0
možnosti

Teď mě napadlo, milá Týnko. Aby název článku byl srozumitelný, nazval bych ho

"Stíha zvaná těhování"

Ale to jen tak, pro pořádek. :-)

1 0
možnosti

:DD jo to by šlo...

0 0
možnosti

to jsou ty osudy propleteny....20.10. se stehuju, z domku do bytu, nastesti ze 120m2 do 130m2, ale ta kalvarie, co je prede mnou....uz pomalu po castech odnasim rano při venceni z domu VJECI...takovy ty k zivotu nepotrebny a hazim je smele do trideneho odpadu a poprvé v zivote nemam vycitky: co když se mi to ještě hodi... proste je tam vrham a je mi přitom dobře...ze by tohle usnadneni života prichazelo s jubileem?

1 0
možnosti

Budu na vás ten den myslet ;) je to věkem - ten mladistvý šunt už nás neoslovuje, ale bacha!, za každý vyhozený kousek se nám vetře do života jiný ;)))

0 0
možnosti

Já se stěhoval před rokem na venkov. Z těch smradlavých Budějic.

ad1) Nábytek jsem naštěstí mohl nechat ve starým bytě. Jinak bych se stěhoval dodnes, počítám.

ad2) Většinu knížek jsem nechal u segry, bral jsem jen ty mému srdci nejmilejší. I těch bylo až až. btw, všimli jste si, jak jsou knihy ve větším množství děsně těžký? Jako zlato, skoro.

ad3) Sentimentální harampádí, asi největší problém. Chtěl jsem sebou všechno a díky tomu balení, pytlování, přesunu, zamíchání a rozbalování nemůžu půlku věcí dodnes najít. Shodou okolností těch mně nejmilejších.

A to nemluvím o stovkách cédéček. Když chci najít dejme tomu určitý od Pink Floyd, najdu všechno jiný, jen to ne. Dělám to tak, že schválně jako že hledám jiný, a třeba mi zrovna to minulý padne do ruky.

Už se nikdy nechci stěhovat!

0 0
možnosti

Tímto na vás budu pamatovat ve svých modlitbách, milý Františku: Nechť jste šťasten KDE JSTE A S KÝM JSTE a stěhování není potřeba V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS