Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Příjemné počtení i pro mně, jako člověka co nejezdí a nerozezná brzdu od plynu:)

1 0
možnosti
TS

Ó, tak to díky! Ještě před třemi lety jsem na tom byla podobně :-)

1 0
možnosti
Foto

;-D Tááák s lambda sondou jsem si užila svý tak před 10 lety s mou zelenou žabičkou - Oplem Agila. Pořád necucala, kuckala se, hrabalo se v ní tady ve Varech několik mechaniků a až když jsem ji odvezla do Prahy, tak zjistli vadnou lambdu. I někteří chlapi tvrdili, že takovou součástku neznají...;-)

Vídíš, jak jsme vzdělané! :-)

1 0
možnosti
TS

Jsme! Když mi měnili homokloub, ptal se mě kamarád, co to je a jestli se tam platí nějaký členství... :)))

1 0
možnosti
TS

No já to poznala až včera, předtím jsem se nikdy netrefila ani do přibližného sektoru závady ;-D

0 0
možnosti
PH

No a co dělá spotřeba?;-D

2 0
možnosti
TS

Uvidíme! Dnes jsem natankovala, dojela do práce a zpět (8 km) a večer povezu kamaráda od autobusu domů (cca. 5 km). Tak jestli na to nepadne čtvrt nádrže, je to v poho :-):-)

0 0
možnosti
MP

Článku jsem se zatím moc nevěnoval, protože mě by tedy zajímalo...

Kde jste vzala fotku mýho kocoura, sakra? To je stalking!

2 0
možnosti
TS

Tss, vašeho kocoura už stalkuju dávno, to vám neřek? ;-);-)

1 0
možnosti
TS

Žejo?! Slepý kuře našlo zrno! ;-D;-D

0 0
možnosti
JK

Nejpozději do čtrnácti dnů se k vašemu blogu vyjádřím. :-)

1 0
možnosti
TS

:))) děkuji! Budu se těšit ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik