Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D;-D;-D Buhaha! Tu reklamu jsem viděla až teď, ale naprosto s Tvým hodnocením souhlasím. :-P

Zlatej Míša ;-)

4 0
možnosti
TS

Hele, a už mám i potvrzeno, že 4% považují reklamu za gay-zaměřenou ;-D

2 0
možnosti
Foto

J89a70n77a 98M94a73j91o73v56á

26. 6. 2013 17:24

Vidíte a já se u toho řezala naprosto upřímně - jednak ti chlapi padající trychtýřem mi připomněli třídění ořechů v Kalíkovi a továrně na čokoládu (a to mi stačilo) a druhak teď budu loupat každý nanuk a dívat se, jestli v něm není mažený chlap. V kelímku by mohl být i s klavírem, ne? (Jinak je to hyperblbý, samozřejmě)

3 0
možnosti
Foto

Jo, přesně toho Karlíka mi to taky připomnělo...  ;-D

2 0
možnosti
Foto

mě ten borec co hraje na klavír přijde jako když si ho honí

1 0
možnosti
TS

;-D;-D Ten, co hraje té krávě? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zrovna nedávno jsem se ptal andílka, zda má chuť na zmrzku, ve které se pod čokoládou klepe nějaký nahatý chlap...hele, taky neměla ;-DR^

2 0
možnosti
TS

Nedivim se, má to bejt obráceně ;-);-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik