Diskuse
Letošního Mrože nežeru.
Děkujeme za pochopení.
J37a72n 75B75u38r35i91á15n68e26k
No, asi čekaj teplý léto
O co jde? Ženy byly podchyceny vloni, gayové letos, těším se na příští rok, až nasadí nějakou sexistickou reklamu zacílenou na nás.... klingony.
M41a50r52i51e 85P63á78t35k92o46v56á
Kdykoliv tuhle reklamu vidím, říkám si, že nechápu, proč si někdo myslí, že hejno namaštěných maníků vyvolá chuť na zmrzku. Ještě horší je, když se stejná skupina čmání v čokoládě a za vrchol nechutnosti považuju, když se nazí vrhají do trychtýře. Představuju si, jak se jejich tělesné odpady stávají součástí té zmzliny. Díky, Mrože určitě NE!
P80e30t23r 31K72r97a87t13i29n46a
mě přijde děsivá. Naštěstí mi Mrož absolutně nechutná, takže nemám dilema, jesli si ho mám natruc odpírat kvůli dementní reklamě :-)
T68i42n41a 35S32o86l49a38n36o43v32á
Přiznávám, nikdy jsem ho neochutnala. Miluju Míšu
P37e72t91r 43F20o81j82t12í28k
Kdo to je ten Mrož ? Loni, letos, příští rok....
T89i97n28a 24S69o32l37a64n89o79v47á
Ále, jeden takovej mraženej, jahodovej... blb. Od letoška
O88n27d20ř66e37j 17Š14i96n37d81l67e12r
Rozhodovat se podle reklamy? A já si naivně myslel že se rozumní lidé rozhodují podle vlastností produktu. Já to prostě jím pokud mi to chutná a není to vyložený šmejd.
T41i93n52a 56S31o87l62a26n14o11v10á
Souhlas. Předloňská reklama se mi moc líbila, ale zůstala jsem věrná Míšovi
Š58á84r47k55a 94A43n20d61r34l15o12v76á
Souhlas, Tino, mně připadá reklama trapná a není tam ten, co míchal čokoládu
T16i76n37a 63S42o86l27a62n96o23v89á
Ten můj tam taky není! Půjdeme demonstrovat! Odroď a chystej se, děvče!
T63i81n14a 48S94o68l88a48n21o39v40á
Já myslím, děti, že když všichni pana Mrože hezky poprosíme...
F34r35a84n36t61i52š43e23k 43S76m47u94t38n70ý
Tady s vámi, milá Tino, ani s panem Bérešem, nemohu souhlasit. Ta reklama je přenáramná a ti hoši mají krásné postavy, lesklé hrudníčky a krásně se smějí. A jak jsou čisťounce vymydlení. A ten legrační vtípek, jak sklouzávají do toho barevného trychtýřku.
Je to celé takové milé, slunéčkové a positivní.
T15i15n27a 35S24o69l61a91n83o68v65á
Rozumím, Františku, je to vlastně zaměřené na děti, že? :))
M46a84r50i14á37n 13B84é29r51e13š
Tá reklama je strašná, naprostý súhlas.
J19o34s62e83f 30B84a25r70a60n42k50a
Jj, už to není jak zamlada. Tehdá měla správná žena v kabelce láhev Perwollu a dnes ho sebou, třeba do posilovny, berou i muži.