Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, asi čekaj teplý léto ;-D

O co jde? Ženy byly podchyceny vloni, gayové letos, těším se na příští rok, až nasadí nějakou sexistickou reklamu zacílenou na nás.... klingony.

5 0
možnosti
MP

Kdykoliv tuhle reklamu vidím, říkám si, že nechápu, proč si někdo myslí, že hejno namaštěných maníků vyvolá chuť na zmrzku. Ještě horší je, když se stejná skupina čmání v čokoládě a za vrchol nechutnosti považuju, když se nazí vrhají do trychtýře. Představuju si, jak se jejich tělesné odpady stávají součástí té zmzliny. Díky, Mrože určitě NE!

5 0
možnosti
PK

mě přijde děsivá. Naštěstí mi Mrož absolutně nechutná, takže nemám dilema, jesli si ho mám natruc odpírat kvůli dementní reklamě :-)

2 0
možnosti
TS

;-D Přiznávám, nikdy jsem ho neochutnala. Miluju Míšu :-)

2 0
možnosti
PF

P37e72t91r 43F20o81j82t12í28k

26. 6. 2013 20:09

Kdo to je ten Mrož ? Loni, letos, příští rok....

0 0
možnosti
TS

Ále, jeden takovej mraženej, jahodovej... blb. Od letoška ;-)

2 0
možnosti

Rozhodovat se podle reklamy? A já si naivně myslel že se rozumní lidé rozhodují podle vlastností produktu. Já to prostě jím pokud mi to chutná a není to vyložený šmejd.

0 0
možnosti
TS

Souhlas. Předloňská reklama se mi moc líbila, ale zůstala jsem věrná Míšovi ;-)

1 0
možnosti
Foto

Souhlas, Tino, mně připadá reklama trapná a není tam ten, co míchal čokoládu;-ORv

2 0
možnosti
TS

Ten můj tam taky není! ;-€ Půjdeme demonstrovat! Odroď a chystej se, děvče! ;-);-)

2 0
možnosti
JG

souhlas, taky nelíbí:-)

1 0
možnosti
TS

Já myslím, děti, že když všichni pana Mrože hezky poprosíme... ;-);-)

0 0
možnosti
FS

Tady s vámi, milá Tino, ani s panem Bérešem, nemohu souhlasit. Ta reklama je přenáramná a ti hoši mají krásné postavy, lesklé hrudníčky a krásně se smějí. A jak jsou čisťounce vymydlení. A ten legrační vtípek, jak sklouzávají do toho barevného trychtýřku.

Je to celé takové milé, slunéčkové a positivní. V

4 0
možnosti
TS

Rozumím, Františku, je to vlastně zaměřené na děti, že? :))

1 0
možnosti
MB

Tá reklama je strašná, naprostý súhlas. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Jj, už to není jak zamlada. Tehdá měla správná žena v kabelce láhev Perwollu a dnes ho sebou, třeba do posilovny, berou i muži.

2 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik