Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavý pohled.

Jen to, Tinko, nesmíte brát z té horší stránky. Když vidím ženu do cca 2 metrů výšky, tak vidím buď smečařku u sítě nebo smečařku do koše. A je to určitě sportovní. ;-)

Kramfleků se určitě nebojte, záleží na partnerovi, jeho výšce a nebo co unese.

2 0
možnosti
TS

Nebojím se a z horší stránky to neberu - to bych nosila celej život žabky ;-);-)

Ale díky za váš úhel pohledu, to potěšilo, obzvlášť takovýho vozemboucha jako já - tak on mě má někdo za SPORTOVKYNI?! ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

N90e77l94a 15P97a63l48o96v53á

23. 6. 2013 10:06

Já mám metršedesát a ten pocit, že kráčím na chůdách, mám taky.

Ale marnivost je marnivost, tak trpím.:-)

Napsala jste to nádherně, krásné a příjemné čtení.R^

2 0
možnosti
TS

Díky, Nelinko :-) Je fakt, že nošení podpatků je typický příklad trpění pro krásu - bolí z toho nožky odshora až dolů, ale ten POCIT... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Oj Tino, tak to jsem Vám asi tak do pasu?? :-) 8-o8-o8-o

4 0
možnosti
Foto

A já do rozkroku. Hrzán miloval GAZELY, já za mlada před nimi utíkal (teď by mě mohla klepnout ONA při běhu), zmenšovaly mě na metr.

4 0
možnosti
Foto

Příjemný příběh ... tady alespoň vidíme, že rovnost pohlaví je úúúúplná pitomost. Ženy mají mindráky z toho, že jsou vysoké a muži zase z toho, že jsou malí.

Stereotyp modelka, je klasická závist, tím bych se tedy moc ovládat nedal :-).

Ať se vám daří potkávat co nejvíce Gazelích obdivovatelů ;-).

2 0
možnosti
TS

Na rovnoprávnost pohlaví já nikdy nevěřila, nechci brát mužům vlastnosti, které na nich ráda obdivuju ;-)

Díky za hezké přání - průběžně mi stačí jeden gazelák, ale bylo by milé, kdyby lidé neočekávali, že budu rovnat podkovy ;-D

2 0
možnosti
Foto

Ono je to i jaksi zavedené, že se dostávají na různá šéfovská místa ti vyšší, jelikož mají kus přirozené autority. Třeba můj mistr v práci měl asi 205, Obama 185 (není moc vysoký, ale nejvyšší kandidát zpravidla v USA volby vyhrává), Zdeno Chára - už je kapitán, můj kolega v počítačové poradně (snad 210) je admin... a našel bych našel bych 3,8 spoustdalších. Prima bylo, když jsme měli poprvé s kolegou sraz na hlavním nádraží v Praze. Já mu psal, podle čeho mě pozná, co budu mít na sobě a on odepsal pouze: "Nejvyšší člověk na nádraží" :-) 

Na volnočasové aktivity je bezva Klub vysokých, se kterým se kamarádí klub lidiček kuliček, jemuž dělám webopána http://klubxxxlpraha.net/. Webík mají tady http://www.klubvys.estranky.cz/

2 0
možnosti
TS

Hezkýýý! R^

Jo, máte pravdu, výška vzbuzuje respekt - chlapi mi kolikrát uhnou z cesty, místo aby mi otevřeli dveře ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik