Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

My jednou jeli se ženou z Varů někam k Mostu. Cestu jsem neznal, tak podle automapy. "Ivetko, prosím tě. Tady někde musíme odbočit, tak si vezmi tu mapu, sleduj cedule, kdybych to přehlédl." "Jasně, dej to sem." Po pěti minutách: "Tadýýý!" Odbočil jsem a po deseti minutách jízdy mi přišlo divné, že veškeré okolí vypadá jako povrchový důl a že jedeme stále dolů. Zastavil jsem, mrknul do mapy a od té doby se navigoval sám. Když si někdo plete vlevo/vpravo, nepomůže ani seno/sláma. Ale alespoň je se ženuškou sranda že jo? :-)

2 0
možnosti
TS

Já si pletu vpravo a vlevo neustále. Ale neustále! :-):-)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^

Navigace mi nesmí do auta:-) Ač používám nejmodernější vymoženosti doby, v tomhle případě jsem zarputile věrná autoatlasu:-)

1 0
možnosti
Foto

Hledat nějakou konkrétní adresu třeba ve městě, kde to člověk nezná, jelikož je 300 km daleko od jeho bydliště - proč ne. Ale jet do toho města podle navigace, když jsou všude ukazatele může pouze moula.

1 0
možnosti
Foto

Tino, jako moudrá žena bys měla vědět, že ženy bez orientačního smyslu jsou pro muže pravým požehnáním, páč je mohou opečovávat a "navádět" na správnou cestu a jsou z toho blahem bez sebe.;-)

Co s ženou, která si vždy poradí..? ;-D

3 0
možnosti
MS

Bezva návod k použití, až jednou budu chtít být opečovávaná a "naváděna". Jeden čas bylo mou pracovní náplní jezdit po celém kraji a kousku vedlejšího, kde jsem musela být na čas a ještě najít ten pravý barák. Bylo to celkem jednoduché. Před obcí zastavit na rauchpauzu, omrknout obec, najít kostel. Ve většině vesnic je hned vedle kostela škola, a tam člověk získal všechny informace. I tu, kam pak jít na oběd. Průšvih byl v místech, kde se vzmohli na novou školu, která byla kdesi na okraji. Teď vím jak na to. Dělat blbku;-D. Škoda, že nemůžu být blond, ale zkoušela jsem to a vypadala jsem jak vyb...é zelí. Jo a v začátcích jsem tu mapu taky držela vzhůru nohama.

3 0
možnosti
Foto

Někdy mám pocit, že pokud se nějaká žena "orientuje" v prostoru, na mapě...i čase...jde o zvláštní úkaz :) I můj andílek reaguje podobně a zvykl si, že když řeknu:

"Mrkni vlevo, neměl jsem tady odbočit?"

A ona mrkne vpravo, tak já jen klidně dodám:

"Myslel jsem to druhé vlevo, miláčku.";-D

3 0
možnosti
TS

Tak to přesně mám taky. Jsem jak takovej ten běžec z komedie, co pádí nadšeně vstříc cíli, jen ho v jeho trysku musí někdo dohonit a pootočit o třicet stupňů doleva ;-D

1 0
možnosti
Foto

Nejste v tom, milá Tino, sama.

Napsala jste nejen svou, ale i mou zpověď.

Na chalupu to máme 9 km. Do doby, než postavili kolem města obchvat jsem si připadala jako řidič-profesionál. Všechny orientační body mě průběžně ujišťovaly, že jedu k cíli - stará borovice, parkoviště, posed, železniční přejezd, chalupa.

Teď tam vede širokánská silnice s fůrou pruhů a ještě větší fůrou značek...a jsem ztracená. Před každou cestou se vyptám nějakého řidiče, jestli na té pitomé křižovatce, která vypadá jako bludiště, mám opravdu přednost a posté ujištěná, že jo, pochybuju, protože to tam VYPADÁ jako vedlejší.

Na cesty nad 10 km už potřebuju navigátora nebo navigaci. ;-D

2 0
možnosti
PK

P35a83v16e68l 92K94u75l38a

16. 6. 2013 8:44

No já nevím, ale při vědomí, že by takovéto "přiznání" mohl číst kolega bloger Huml, bývalý dopravák, byl bych opatrnější ;-)

0 0
možnosti
PK

P92a36v49e19l 73K34u48l56a

16. 6. 2013 8:15

"Jediný, co po mně chtěla, bylo, abych na ni celou dobu mluvila (není problém!)" ;-DR^ Není nad to, když si je člověk vědom svých....... předností (?) :-)

1 0
možnosti
TS

Jak kdy, v tomhle případě jednoznačně JO :-):-)

1 0
možnosti
RK

Podle titulku a současné situace na politické scéně, jsem čekal, že půjde o politický blog :)

3 0
možnosti
TS

;-D Toho jsem se obávala! Ale takovej blog byste ode mě snad nečekal, ne...? ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik