Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

jo,toničko,v průhonicích na parkovišti mi chtěl jeden fantomas unést manželku.byl to ,pro zajímavost,slovák.pak si to nějak rozmyslel,fantomas jeden.:-/

1 0
možnosti
TS

Spíš jestli si to nerozmyslela vaše paní - víte, muži vašich smysluprohumorných kvalit se hledají špatně a Fantomas na srandistu nevypadá. Já to vaší paní schvaluju! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jednoho Fantomase jsem poznala, aniž by musel sundat masku;-);-D

1 0
možnosti
TS

Aha, takže si přijde i pro tebe. ;-D

0 0
možnosti

Oskar mne dostal! .-)))))

0 0
možnosti
TS

Mě taky, když jsem otevřela mail ;-)

0 0
možnosti
TS

Díky :-)A díky čtenářům ;-)

0 0
možnosti
Foto

J38a27n28a 78M52a47j91o16v28á

26. 5. 2013 11:33

Asi ten kluk modrej stojí za vysokým procentem životních záhad, co? Uf, to se mi ulevilo :-) R^R^

2 0
možnosti
TS

No jasně, nemůže úplně za všechno Kalousek ;-);-)

2 0
možnosti
Foto

Fantomasi !!! Sundej masku !!! ;-D

2 0
možnosti
TS

Některý pokusy jsou na takovýho formáta dost uhozený, co? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Vždycky jsem chtěl vědět, jestli Fantomas má jen modrou hlavu, na kterou si nasazuje převlekový masky, anebo je pod oblekem modrej celej, včetně....  ehm. Ale to věděla asi jen Lady Belthamová, která mezi prvním a druhým dílem záhadně zmizela. :-/

2 0
možnosti
Foto

Mě zase to, jestli je to modré maska na normálním a nasazuje si na to masku, takže v tu chvíli má dvě masky :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik