Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DD

Tak pěkný, milý článek - proč se ale tříští diskuze ve dvou provedení? Anebo jenom závada na mém přijímači?:-)8-o

2 0
možnosti
MS

Řekl bych, že jde o nějakou nepodařenou inovaci iDnes. Články se nějak samovolně množí s každým novým dnem.

2 0
možnosti
MS

Když se v noci mrouskají kočky, je to daleko horší. Budit se ráno, nebo usínat večer s ptačím zpěvem, co může být lepšího? Já rád ptactvo. :-)

5 0
možnosti
TS

To máte pravdu. To když jsem poprvé slyšela, málem jsem volala policii, protože to znělo jako vraždění nemluvňátek ;-D Já ptactvo taky ráda, třeba takovej stehlík je milej tvor ;-)

1 0
možnosti

Kdyby v pět, kdyby ve čtyři. U nás ty malý zpěvavý mrchy začínají zhusta už kolem třetí - zmatení pouličním osvětlením, které jim svítí do hnízd. A nedej bože, aby se po zídkách procházeli kočičáci, to je pak rodeo celou noc. Věřte, nevěřte.

4 0
možnosti
TS

Věřím. VĚŘÍM! A lituju vás ;-DR^

0 0
možnosti
AAP

;-D;-D;-D;-D;-D;-D umírám smíchy!Jako, já mám taky ptáky ráda, ale ten u našeho baráku začíná ve čtyři ráno a nepomáhá nic :-(Rv 

LOVE je LOVE ;-)

5 1
možnosti
TS

...když choděj kosi s kosámáááá... ;-DR^

1 0
možnosti
AJ

Mě už 14 dní budí řev hrdličky! Kosák alespoň zpívá!:-)

2 0
možnosti
TS

Jé, ty si pamatuju z Bulharska! Uznávám, obzvláště ve stavu, kdy se člověk snaží vyspat z kocoviny, zní hrdliččí hlas jak příklepová vrtačka ;-D

0 0
možnosti
DD

R^ Krásně vtipné a lidsky pěkné, povedené. Navíc tolik potřebné napsat něco člověčího v této době a v těchto dnech.:-)

2 0
možnosti
TS

Díky, za pochvalu i statečnou účast ve schizofrenní diskusi ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ale no tak... Představte si, jak hlučné musí být námluvní rituály takového rypouše sloního. Pak Vás řev nějakého rozhicovaného opeřence nechá chladnou.

4 0
možnosti
TS

;-D;-D;-DR^ 

Připomínáte mi maminku, když jsem byla malá a zkoušela na ni simulovat:

"Tebe bolí hlavička? Tak ji uřízneme a ona už bolet nebude, ano?" ;-)

0 0
možnosti
SR

Skvělé, moc jsem se pobavila. Jen ten "kravál" nezávidím. R^:-)

2 0
možnosti
TS

Ono ho to brzy přejde. Buď se spáří, nebo ho soused odpráskne ;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za skvělé ranní osvěžení :-)R^

2 0
možnosti
TS

Ó, já děkuji! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik