Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A tohle je děsná výhoda neslyšení. Když jsem slyšel, vzbudili mě jednou pokrývači vedle na střeše, jak házeli tašky z dvaceti metrů do kontejneru. V sobotu, v 7 noci! A nešlo si ani stěžovat, jelikož noční klid už byl hodinu fuč.

Je to ale zároveň i nevýhoda. Pokud se člověk potřebuje vzbudit dřív, než samovolně, tak aby měl vibrační budík, nebo třeba toto http://www.youtube.com/watch?v=TMc-3fEVhlQ

2 0
možnosti
TS

;-D;-D Lidi se vyblbnou!

0 0
možnosti
Foto

A není to o tom, že mu závidíte? Kdo na to má ve 4.30 lákat partnera zpěvem? Ale nedporučuje se to zkoušet navzdory uhryzaným nehtům!

2 1
možnosti
TS

No já na to nemám ;-D Ale ani nemám ty ambice, takže nezávidím ;-)

2 0
možnosti
Foto

Kdybys měla přímo před barákem hospodu s letní zahrádkou, ještě bys byla ráda za ptáka;-D;-D

3 0
možnosti
TS

No to je fakt ;-D Ale nezapomeň, že mám z jedný strany kosa a z druhý dvě hopsody a třískotéku ;-)

3 0
možnosti
Foto

Jó, Tino, kdyby řval jen jeden, jen jeden, ale je to celá kapela! Na dvorku i na ulici a to u nás před nedávnem vykáceli celou alej stromů a zasadili nové, které mají slabé větve pro ptačí posezení...;-)

2 0
možnosti
TS

Co poradit? Vzduchovku? Drogy? BFS (Big F**king Stereo)? ;-D

1 0
možnosti
MP

U nás začínají halekat už o půl čtvrté. Je to úžasné, moc jim za to děkuju a jsem ráda, že u nás povyrostly stromy tak, že tu ptáci můžou hnízdit. Tím zpěvem (nebo řevem) už nevábí samičku, ale vymezuje své rodinné teritorium, někde blízko je schovaná jeho dáma a sedí na vajíčkách. Prostě jak říká klasik: ... zas je tu to pitomý jaro , ptáci řvou a kytky smrděj, pro samý kuřata není kam plivnout ... ;-D

4 0
možnosti
TS

;-D;-D

Já mám pod okny celou vzrostlou alej a zpěváčci mi nevadí, ale tenhle exot se chová jak kdyby soutěžil v Superstar (a zřejmě má i zesilovač!) ;-D

1 0
možnosti
PJ

Přesně!

Člověk má v noci otevřený okno, aby mohl dejchat, no a opeřenci řvou a nedaj mu usnout, páč začínaj pištět, když on jde ve 2 h spát.

Člověk má tedy v noci zavřený okno, aby ho zobáčníci nebudili, a nedostatkem čerstvýho vzduchu nemůže pořádně spát.

Ať tak a nebo tak, všechno je naopak, jak zpívala kdysi Hudba Praha. A jeden se nevyspí v obou případech...

2 0
možnosti
DH

Poradím, používám špunty do uší.;-D

2 0
možnosti
FF

;-D;-D;-DR^...ségra, ty seš nádhernej romantik!

2 0
možnosti
JK

Když má kos v zobáku žížalu, tak nezpívá, ale jen tak tiše pípá. Víc už vám napovídat nebudu. :-)

4 2
možnosti
FF

:-)Že se vám do toho pletu Jaroslave,...mám obavy, že se vám kos na nějakou žížalu v zobáku v tomhle čase vykašle....zvlášť, když má před očima pěknou ptačí šťabajznu.

4 0
možnosti
EA

E34v98a 21A21d51a42m88o18v38a

16. 5. 2013 11:12

:-) Tak to já kvůli tomu pěknýmu řevu vypínám zvuk TV, abych ho večer slyšela co nejdýl :-) To je tou dlouhou zimou.

2 0
možnosti
TS

Já mám zpěv pták um taky ráda :-) JENŽE TOHLE NENÍ ZPĚV! To je exhibice jednoho bláznivýho Cassanovy ;-D

1 0
možnosti
Foto

A poslouchal ten pták nebo dál vedl svou? ;-)

1 0
možnosti
TS

To uvidím tak za dvě až tři hoďky, jestli si to přečetl ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik