Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádherné vyznání a tiše závidím, že mojí maminečně už nemůžu takto veřejně děkovatR^V

2 0
možnosti
Foto

maminečce, omlouvám se za překlepV

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
TS

Ano, mamince se neodporuje ;-);-)

1 0
možnosti
PB

Mamka je bezva, dle toho, co o ní píšeš - takže už víme, po kom jsi :-D

Moc hezké :-)

1 0
možnosti
TS

No, taky jsem dost po tatínkovi, což o to, ale ten na mě v dětství jaksi nedosáhl, takže to není tak markantní ;-);-)

1 0
možnosti
Foto

Nejhorší je, že si s mamkou nemohu ani řádně pokecat. Tohle je jedna z nevýhod ohluchnutí. Bydlí 150 km ode mě, za těch 10 let, co neslyším jsme se viděli zhruba 20x, rukou toho moc nenapíše (má brýle někde v kabelce), na klávesnici psát neumí... Jen tuhle, když u nás byla (jezdí s otcem na motorce v kožených bundách a je jim 70 let), tak psala bleskurychle má dcera na klávesnici na mém vynálezu http://ladislavkratochvil.blog.idnes.cz/c/264039/Domaci-prepis.html

5 0
možnosti
PB

Pane Ladislave, to je bezva nápad s tou televizí. Zatím to nepotřebuji, ale musím si Vás zapamatovat :-) Po porodu jsem přišla o část sluchu, bylo to dost náročných 6 hodin a bohužel sluch to odnesl. Levé ucho mám uvnitř už operované, ale nic moc změna. Na pravém uchu mi funguje docela slušně Widex - mám programovatelný, zcela uvnitř v uchu, není ani vidět. Ale když mi dojde ta pidibaterka (cca jednou za 10 dní) a zrovna nemám novou po ruce, tak to je STRAŠNÝ ! Jsem úplně mimo společnost v podstatě právě nemožností komunikace...Takže Vás přesně chápu.

3 0
možnosti
TS

Díky, ty moje matičko osvícená ;-)R^V

0 0
možnosti
MM

Pěkné.:-)R^

Tak na naše maminečky.

1 0
možnosti
TS

To je dobrej nápad! Ale radši až večer ;-)

0 0
možnosti
TS

Díky :-) Teď ještě mamince aby se ti líbilo! ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik