Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je hezký článek .... takový normální!:-)

5 0
možnosti
TS

Já a normální? No tak pro jednou... 

Díky, Otto :-)

1 0
možnosti
Foto

M70i65l30a28n 51D26u88d81k95a

12. 5. 2013 18:02

No a že vám to, Tinko, ani moc dlouho netrvalo, než jste byla velká, že??? ;-D. Jinak takhle to má každý rodič vč. mě, samozřejmě, že pořád špekuluje, jak kura kolem polného harnčoka zarna, co mohl ve výchově udělat lépěji. Jestli jsem to dobře pochopil, maminka je vám od mala kamarádkou, což je velmi vzácný přístup. Já to pochopil sice o hodně déle, leč jsem rád, že vůbec :-).

P.S. špica-garda napsáno, jako obvykle, ale to už se zase opakuju :-)

3 0
možnosti
TS

Velká metr osmdesát jsem byla cobydup, ale ta dospělost se občas někde trajdá ještě dneska... ;-D Člověk by na sebe neměl být moc přísný. To pak děti musej psát články a veřejně rodičům vysvětlovat, jak se jim ta výchova povedla a ták... ;-)

0 0
možnosti
AN

A tím jsme se nenásilně dostali i k mojí mamince.Ta už mi toho moc nepoví,ale určitě vidí v čem jsem se jí nepoved a v čem jo.takže se přiživuju toničko a s pozdravem tobě a tvé mamince posílám i ten svůj "domácí" pozdrav tam nahoru.díky mami.Vmam tě rádV

5 0
možnosti
TS

V Toníčku můj...

3 0
možnosti
ZA

Tak to uz se davno vi z Tvych blogu, ze Tva maminka je proste uzasna :-) Zdravim obe tam i tam V ;-D

2 0
možnosti
TS

Úžasňáková, roz. Bondová ;-) Díky!

2 0
možnosti
Foto

J27a58n59a 71M41a89j47o33v45á

12. 5. 2013 13:40

Gratuluji Vaší mámě k fajn dceři. A stejně dceři k prima a rozumné mámě. Mám to z dětství zapamatováno podobně. Jen bez toho "až budeš velká". U nás bylo "tohle probereme postupně". A ten postup byl prostě někdy v letech.

x

Dokud můžete - sneste jí třeba modré z nebe (mámě), pokud o něj stojí. Ale..nejlepší je asi vzájemný úsměv :-)

1 0
možnosti
TS

Ó, děkujeme! Snad nám to ještě nějakej pátek vydrží ;-) Úsměvů si moc neužijeme, bydlíme od sebe daleko, ale o to víc si to vynahrazujeme, když se sejdeme :-)

0 0
možnosti

Zdravím Tvou milou a moudrou maminku :-)V Moc pěkný blog! R^

3 0
možnosti
TS

Jé, díky, to ona si to tu osobně přečte, diskuse ji baví nejvíc ;-)R^

0 0
možnosti
JG

hezké. Doufám, že mě jednou budou moje děti vnímat taky tak:-)Já se svojí maminkou takový vztah, bohužel, nemám. Snad mi to alespon pomohlo vyvarovat se mnohých chyb v roli rodiče, a snažila jsem se nedělat, co jsem sama neměla ráda.Moc Vám přeji, že to máte takhleR^

4 0
možnosti
TS

Díky :-) Myslím, že i zdánlivě ukončené příběhy mají pokračování, tak uvidíte, zda vás a vaši maminku osud smíří - u nás taky nebylo vždycky veselo, ale to pouto je tak silný, že se prostě nedá nic dělat :-)

1 0
možnosti
MS

Pěkné, i když je asi pravda, že pro naše maminky jsme nikdy nebyli dost velcí. :-) R^

3 0
možnosti
TS

A to je na nich to nejlepší! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik