Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

heleďte já bych na vašem místě nad svým alibi zase tolik nejásal, když umíte poblít okno, které vůbec není pod tím vaším, tak abyste tam nedokázala hodit šavli až z Prahy....;-D

11 0
možnosti
HM

jenomže maminka,jakož to rodinný příslušník nemůže svědčit ..

1 0
možnosti
ZA

Jeeezis, chudak pani Lilkova, takovou rozjela krasnou story a ty mas na ni tak vysokou kartu, styd se ;-D

4 0
možnosti
TS

Hele, hrát poker s bývalou krupiérkou je jako soutěžit s průvodčím ve cvakání jízdenek ;-)

4 0
možnosti
Foto

J48a72n51a 65M20a76j15o86v43á

29. 4. 2013 20:09

Domnívám se, že vzor povahy Lilková/Lilka je povinně vsunut do hlavy jednoho - dvou lidí ze sta. Rozložení v populaci je z geografického i věkového hlediska rovnoměrné, jeví se, že mírně převažují ženy (chlapi jsou na ty konflikty docela líní).

Všude, kde jsme bydleli VŽDYCKY nějaký takový "dobroděj" byl.

x

Zas vás to udržuje ve střehu, nebo ne?;-)

4 1
možnosti
TS

No jasně! R^ Ale u téhle dámy mě to překvapilo, protože jsem s ní 10 let neměla problém, naopak... No jo, ono se to nějak vysvětlí. Já žádné agresivní kroky podnikat nehodlám, role mrtvýho brouka s pokrem v ruce mi bude vyhovovat libovolně dlouho;-);-)

3 0
možnosti
Foto

Vidím, že máš díky sousedům o animační programy v domě postaráno ;-D

Nespletla si ta ubohá urputná duše jméno a schránku?

3 0
možnosti
TS

Ne, Štěpánko, ten druhý dopis mi byl přímo adresován (vč. ulice a domovního čísla ;-);-))

3 0
možnosti
Foto

Bude pokracovani? Vypraveni s otevrenym koncem jsou super ale... ;-D

1 0
možnosti
TS

Nebojte, bude, jen co se to vyvrbí! Bude se to jmenovat "Boží mlýny melou svižně" a bude to taková pěkná tečka za tím naším případem. Opakuji, bude to taková pěkná tečka za tím naším případem ;-)

5 0
možnosti
RK

To máte pořádný alibi. Dokonce i Franta Matějka je mimo podezření:-)

4 0
možnosti
TS

Určitě si taky oddechl! A Fčelka taky, to je rovněž taková neseriózni chuligánka od pohledu jako já, ta by se vykrucovala blbě ;-D

2 0
možnosti
JK

Jestli paní Lilková nedá pokoj, poblijte jí okno!

5 1
možnosti
TS

;-D;-D;-DR^ (Jo a dodatečně vše nej k svátku, Jaroušku ;-))

1 0
možnosti
Foto

super článek R^

a zajímavé je, že se takovéto paní Lilkové vyskytují snad v každém domě... Občas v podání pana Lilka...

3 1
možnosti
TS

No, nám předchozí Škodilka domovní zesnula před více než rokem, tak mě celkem překvapuje, jak dlouhé období klidu máme za sebou ;-);-)

2 0
možnosti
Foto

Já bych řekla, že už jí lecos docvaklo a teď se strašně stydí- proto se vyhýbá- nech jí trochu "odstát", třeba dojde i k omluvě;-)

3 0
možnosti
TS

Ne ne, Šári, vyhýbá se mi už dva měsíce a dopis s výhrůžkou právníkem dorazil v pátek. Buď to nedocvaklo, nebo si řekla, že to aspoň sakra zkusí ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik