Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Terezka je rozumná, ví, že si nesmí nechat člověkem přeplnit byt zbytečnostmi. Nechává si jen to podstatné - třeba Tinu. A ta myš, co jí na fotografii čouhá z papuly, je fakt dokonalá. :-)

1 0
možnosti
TS

No jistě, kdo by ji krmil, že? ;-D Ovšem ta kočka na snímku není Tereza, ta své hříchy dokumentovat zásadně nedovolí ;-)

1 0
možnosti
Foto

...." proletěla se taky ..." ;-D

R^

Tak už vím, že se po návštěvách se zvířaty a s malými dětmi, vždy spolehlivě zbavím různých zbytečností umístěných do výše jednoho metru. Nemají tam co dělat a po jejich destrukci člověk zjistí, že je vlastně nepotřebuje.;-)

2 0
možnosti
TS

Ano. ;-D Až u mě budeš příště, zaměř svou pozornost na to, jaký je kvůli Ančí můj byt do jednoho metru od podlahy holobyt. Pobavíš se ;-)

2 0
možnosti
Foto

Nepřeju Ti, aby ses dočkala toho, že Tě zadkem vystrčí ze dveří na chodbu;-D

1 0
možnosti
TS

Tak velkej zadek nemá! (Zatím.) ;-);-D

1 0
možnosti
MD

Úžasné;-D Moc mě bavíte. A jako bych viděl ty dvě kočičí mrchy, co mi likvidují kvartýr:-)

1 0
možnosti
TS

Díky :-) Až to bude skutečně likvidační, udělám fotoblog Můj byt PŘED a PO. Nebojte, něco mi říká, že tímhle tempem to bude celkem brzy ;-)

2 0
možnosti
ZA

R^ ;-D ;-D ;-D

To vis, dekoraterstvi je drina ;-D

Ja jsem mela sveho casu doma velky pultovy mrazak a na nem pribitou, prilepenou, prisitou krasnou tribarevnou kocku, ktera jen tak mimochodem drzela v naruci kvetinac s azalkou ;-)

1 0
možnosti
TS

Jen tak mimochodem, jo? A jen tak mimochodem ho systematicky okusovala? ;-);-)

1 0
možnosti
Foto

No jo, micinky... ;-D Vždycky, když se vracíme domů, máme strach, že najdeme přede dveřmi zabalené kufry, protože naši kocouři usoudí, že už nás v JEJICH domě trpěli dost dlouho...;-D

5 0
možnosti
PB

Tereza je tam holt doma pořád, Ty si tam chodíš, jen když nejsi v práci :-)

To není hezký Tino, že jí dáváš překážky do cesty :-)

3 0
možnosti
TS

A to je pravda. Od teďka s ní nákup všech bytových doplňků budu konzultovat ;-);-D

1 0
možnosti
AAP

Před týdnem jsem si pořídila papouška...dobře jsem udělala ;-D;-)R^

1 0
možnosti
PC

To si myslíte vy ... až papoušek usoudí, že šlupičky od slunečnic a buráků v kleci NECHCE .. jejej ;-), dokážou to házet DOST daleko! Náš papouch občas usoudil, že NECHCE mít nakakáno v kleci ... bylo neuvěřitelný, jak daleko od klece to dokázal hodit.

2 0
možnosti
Foto

dobrý den....jakákoli pozotovní reportáž či text o kočách mě baví....v drtivé většině přidávám i karmu.:-)

2 0
možnosti
TS

Dobrý den, díky :-)Tak to se dřív nebo později potkáme pod články Petry Žallmannové ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Byv již odkočen, nyní shledávám obdobný přístup u anduláka (který to shazování navíc manipulativně komentuje: "Nechceš!").

Leč to nám holt naši zvířecí parťáci jen v mírné nadsázce ukazují, jací druhdy býváme my, člověci pitomí.

;o)

3 0
možnosti
TS

Jéé, tak to tě lituju - kdyby to Tereza komentovala NAHLAS, už bych asi zcvokla. Ačkoliv na druhou stranu bych se možná tak děsně nelekla pokaždé, když něco dalšího práskne o zem, zpravidla mně za zády... ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik