Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JE

Náš Kocour reaguje velmi selektivně na krájení nožem na prkýnku. Krájení cibule, zeleniny nebo housek do knedlíků s ním ani nehne. Krájení jakéhokoli masa ho spolehlivě přivolá i z postele o patro výš. Nevím, čím to je , ale je to mnohokrát dokázaná pravda;-D

4 0
možnosti
TS

To je fakt, moje kočka dělá přesně totéž... Taky se váš kocour při žebrání syrové ho masa tváří jako erotický zabiják? ;-D

2 0
možnosti
Foto

R^ ...za průzkum a odbornou studii Ančí zdvižnosti ;-D

8 1
možnosti
MV

M56a34r60t58i68n 85V46í48t

30. 3. 2013 16:48

vyzývám svého věrného mínusoida, aby se neflákal a mínusoval důsledně všechny mé posty, bez ohledu na obsah:-)

7 8
možnosti
TS

S tím nic nenaděláte, lidi dneska odvádějí šlendrián práci. Co si neuděláte sám, to není pořádně... ;-)

2 0
možnosti

.-))) ... se divím, že šustění pytlíku nemá 500% ... na to mně obvykle venku přiběhnou všichni psi v okolí ... .-)

5 2
možnosti
Foto

Vy toho psa prostě milujete jako já. Moc!V

6 1
možnosti
MV

M38a52r36t82i73n 79V43í18t

30. 3. 2013 16:51

také už jsem jedl psa...... to není špatné maso:-)R^

4 8
možnosti
Foto

Hlasuju pro blog na téma: Výchova psa v dvojjazyčném prostředí;-)

7 2
možnosti
TS

Těhotným matkám má být ve všem vyhověno. Máš to mít, snad to stihnu do porodu... ;-);-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to je pro mne přesně do noty ;-D Ještě bych přidal zvuk vyškrabovaného hrnce, anebo zašustění bundy na chodbě. To je taky stoprocentní zdvih. Dík za blog, má perfektní téma :-)V:-)

7 3
možnosti
TS

Tak to jsem ráda, že jsem se mohla revanšovat za to fotopotěšení ;-)

5 2
možnosti
MV

M26a36r24t72i40n 11V29í79t

30. 3. 2013 15:04

A co psi a cizí jazyky? Já jsem často německy mluvících zemích a tam se u několika obchodních partnerů potkávam i se psy. Zkoušel jsem na ně mluvit i česky a pokud jim něco nabízím, okažitě tomu rozumí, aniž by češtinu ovládali. Akorát jedna kočka nerozuměla výzvě, že má jít sem....:-/ tak jsem jí to přeložil a šla:-) Z toho plyne, že psi jsou na jazyky lepší, než kočky

8 2
možnosti
TS

;-DR^ ... a teď jste mě dorazil! Už pár měsíců přemýšlím, zda napsat o "kolik jazyků umíš, tolikrát jsi psem", tak teď jste mi dal ten poslední potřebnej šťouch ;-)

3 0
možnosti
JK

Ahoj, Tino!

Nechce si mi nic dělat, tak jsem si pročetl Tvoje výtvory, a chci Ti poděkovat, rád se u Tvých "blogů" bavím:-), hezky se to čteR^

Čau JK z KV

3 1
možnosti
TS

Jé, paráda, krajan - to obzvlášť potěší! R^ Když mě někde uvidíte, přihlášte se ke mně ;-)

1 1
možnosti
Foto

Nádhera, jako bych se viděl.:-)R^

4 2
možnosti
TS

Vy jste bígl? No nyny, dáme dobrotu? ;-D;-)

2 1
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik