Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

No jo, otázkou je, nakolik by člověk měl mít snahu domluvit se s tím druhým, když ta snaha je vnímaná spíš jako slabost... A je jedno z který strany břehu se to bere...

Jinak musím říct, že poslední dobou jsem narazila ve službách na lidi vstřícný a že mě to překvapilo...:-)

2 0
možnosti
TS

Máte pravdu, právě ta hranice toho žertu-výtky-smíru je tak tenká, že se na ní balancuje těžko. Mám taky většinou dobré zkušenosti, ale třeba na podatelnu místního FÚ je snad kyselost podmínkou ve výběrovém řízení ;-D a taky na naší poště vyměnily holky na přepážkách, bylo tam slunečno a teď je tam těžce zataženo... :-/

0 0
možnosti
TK

Mně je to většinou jedno. Stejně člověk nikdy neví, proč je ten druhý  naštvaný a protivný, tak si toho spíš nevšímám. Taky nemám skvělou náladu každý den, a kdyby mě ještě někdo chtěl vychovávat... Ale možná to někdy pomáhá.

7 0
možnosti
TS

Fakt?! Jé, tak to jste šťastná povaha, to vám závidím... :-) já nesu dost těžce, když si na mně někdo vylévá zlost. To se má tak: S Ančí jsem chodila na cvičák a jednou jsem měla blbou náladu a nějak na ni vyjela, a trenér mi povídá: "Tohle nedělejte, tím svýmu psovi hrozně křivdíte. Vyléváte si vztek na snadném cíli, který neví, o co jde a je provinilý a zmatený úplně zbytečně. To se psům nedělá.  ....   ... A vlastně ani nikomu jinýmu." Tak jsem to přijala za svý :-)

0 0
možnosti
PB

Bezva návody, Tino - díky ;-D

U mě zabírá, když se dotyčné protivné paní zeptám, jestli někam spěchá. To většinou protivnou úřednici nebo prodavačku překvapí a fakt se každý zeptá "PROČ"?  

A stačí jen slušně odpovědět: "Mám z vás pocit, že vás buď zdržujeme, nebo obtěžujeme".

Dotyčná samozřejmě těžko přizná, že obtěžujete, ale ani nikam nespěchá...

Nevím, zda se zastydí, ale určitě se mi pak s ní lépe jedná.

Mám ráda otevřenost a někteří morousové to špatně snáší :-)

2 4
možnosti
TS

Jó, to je taky slušný! Tak to taky zkusím ;-)R^

0 0
možnosti
PD

Smích pomáhá. Zkuste dotyčnou/dotyčného rozesmát.

4 0
možnosti
PB

To je fakt, ale to nejde třeba na finančáku, když do Vás hučí jejich úřednice, že máte chybu v přiznání 3 Kč a nechápe, že má asi účetní program s jiným zaokrouhlováním - ale nechce si vzít ani ty 3 koruny...

2 4
možnosti
KF

;-D R^ taky to občas zkouším, ale víte, co se mi občas stane- že to dotyčná, někdy i dotyčný (nedávno prodavač hřebíků) vůbec nepochopí :-( ;-)

6 1
možnosti
FF

Asi nebyl naladěn na černý humor;-)

2 0
možnosti
BM

Dobrá rada...... Děkuji.

3 0
možnosti
TS
Foto

;-D ta prodavačka, to je dobré R^

4 0
možnosti
TS

Posluž si - v tvém podání to jistě bude radost ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik