Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-D..... a nákupní ovád je velmi pěkný termín ;-). Budu ho používat v diskuzích,když mi vždy smažou jeho lidovější expresivnější podobu.

1 1
možnosti
MV

M41i97l85a45n 93V42e57l88k35ý

26. 3. 2013 15:43

jednoznačně jsem si určil tu nejexpresivnější podobu .... expresivních mne napadlo povícero :)

2 0
možnosti
JK

prima blog od prima ženskéR^

3 0
možnosti
TS

To se vám jen zdá ;-);-D díky!

1 0
možnosti
MV

M66i76l47a67n 54V24e44l14k91ý

26. 3. 2013 15:05

Vtipné a poučné ..... R^:-)

PS: a která věta platí na Vás, když jste ve stresu, nevyspalá s bolavým zubem a novým okem na punčoše?

5 0
možnosti
TS

;-D;-D;-D tak u mě je to hrozně jednoduchý. Já se při náladách od "báječně skvělá k zbláznění" až po "no mohlo by bejt hůř" vždycky usmívám, takže když jednou za uherák přituhne, nejčastěji slýchám "Pročpak se dneska neusmíváte?", což mě většinou tak podrbe na egu, že jsem ten Kde-je-můj-smíšek, že mi to zvedne náladu a je po všem :-)

2 0
možnosti
MI
TS
MM

Je zvláštní, že dokud jsme byli ve městě, zažívali jsme podobné situace převážně na úřadech a institucích, zatímco prodavačky byly valnou většinou celkem přijatelné. Teď, co jsme na vsi, jsou úřednice do jedné milé, laskavé, ochotné dámy, které poradí, pomohou, vysvětlí, a prodavačky - často současně majitelky obchodů v jedné osobě, bych s chutí zakousla a vyplivla. Věčně si povídají s nějakou kamarádkou, odpoví na půl... úst...  Nemáme, nevedeme, nebereme, neobjednáváme.... Zajímalo by mě, z čeho žijou?

2 0
možnosti
TS

Tyjo, ale to máte pravdu, až se musím smát ;-D čekáme takovou tu "jednou za uherák" návštěvu našeho francouzského jednatele a já už pro něj mám připravený šokující štos papírů k podpisu, a můj šéf se s ním pravidelně objednává k ověření podpisů na obecní úřad v jedné vísce za městěm. Jsou tam supermilé zaměstnankyně, vychází báječně vstříc a jde to jako po másle! R^R^R^

0 0
možnosti
FF

Hele, ségra...já ti mám nějaký kouzlo či co, na mě ti neštěkne ani pes;-D

3 0
možnosti
MV

M43i54l29a19n 80V72e48l38k56ý

26. 3. 2013 15:07

.......... že by to nebylo do dvoumetrové výšky slyšet?

5 0
možnosti
Foto

Jen opravdový profesionál si špatnou náladu netahá do práce:-) Ale nás takových je málo;-D

Já měla dny, kdy bych všechny zákazníky vystřelila na Mars, hlavně ty protivné- ale nikdo to na mě nepoznal:-)) I když to dalo mnohem víc práce, než když jsem byla vyspinkaná dorůžova.

 Já se na každou šklebůzu za pultem usmívám, reaguji tak, abych jí spíš náladu vylepšila. A nebudeš tomu věřit, někdy jsem dokázala vyždímat i z ropuchy úsměv;-D

2 2
možnosti
FF

Na to pozor, Šárko...aby ty tvoje úsměvy nakonec nebyly brány jako provokace;-D

1 0
možnosti

Já zase těm dotyčným osobám s úsměvem říkám - Když vás ta práce nebaví, tak ji prosím nedělejte! :-)

1 2
možnosti
PD

Baví, nebaví.... Já mám dnes třeba virózu jako prase a stejně jsem v práci, je mi bídně, vypadám jako svůj starší bratr a na lidi nemluvím (nechci prskat bacily). To se to těžko usmívá.

Na druhé straně hodně lidí neumí relaxovat - odsunout problém stranou a věnovat čas a energii jiné věci s tím, že se k problému vrátí později. Lidi jsou hrozně nedočkaví - všechno chtějí řešit a vyřešit hned teď a tady.

3 0
možnosti
PK

Pěkné. 

Odlehčit situaci vždycky pomůže... ale někdy holt není nálada být "ten hodný", když už má člověk naloženo z předtím. Já takové chování kolikrát ignoruji, i když jsem měl už 100x na jazyku "proč tu práci děláte, když vás tak děsně nebaví". A když už reaguji, tak bývám ironický a sarkastický.

3 0
možnosti
PD

Ironii a sarkasmus jsem kdysi také zkoušel. Ve výsledku Vás to stojí víc času a nervů než odlehčení situace.

2 1
možnosti

Nevím jestli je to tím, že jsem již veteránem, ale nemůžu si na jednání ať v krámech či na poště nebo úřadech ani trochu stěžovat. Ale možná je to tím, že se jedná o popsané konflikty žena - žena. Už jako malej kluk jsem od máti slýchával, že vždy je ideální na vyřizování, když jde chlap někam, kde se jedná se ženou, a zase ženská tam, kde je chlap jako protistrana. A dlouholetá praxe mi to v podstatě potvrdila, byť s chlapama vycházím taky. S výjimkou třeba primátora Onderky;-Dviz můj dnešní blog

3 2
možnosti
TS

To je výborný postřeh! R^ opravdu to funguje. Jako sekretářka přesně vím, kdy víc účinkuje můj podpis a kdy podpis mého šéfa ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik