Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS

HOLA HOLA! Po dlouhé době máme nový přírůstek do diskutérské galerie! :-)

http://solanova.blog.idnes.cz/c/242307/Nejroztomilejsi-diskuteri-na-svete.html

Zatím pa, vrátím se sem později ;-)

3 1
možnosti
MS

Tu fotku znááááám;-D

1 1
možnosti
JH

Pravidelné buzení? Gratuluju.:-)

Můj budík je hodně nepravidelnej, někdy mám pocit, že zákeřně čeká, až usnu a pak se dožaduje - jídla, vody, noční prohlídky zahrady...

3 0
možnosti
TS

Aha, takovej ten pejsek, co si lehne vedle vás a civí na vás, jak spíte, a kdykoliv usoudí, že sladce, udělá cokoliv, aby tomu učinil přítrž... tak ty jsou taky sladký ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pobavila jste mě!!!!!R^R^R^

2 0
možnosti
TS

...a to jsme chtěli! R^ Díky :-)

0 0
možnosti
Foto

No jo, kdybyste ale o ty budíky přišla, nevyspala byste se vůbec. Chyběly by Vám. Moc pěkná povídka. Jen dotaz - proč krmíte před procházkou? Nemá to být obráceně?

3 2
možnosti
TS

Tak to máte svatou pravdu :-)R^

S tím krmením je to tak: Úplně původně jsem myslela, že budu krmit večer, tak jak se prý má, ale pak jsem zjistila, že pro bígly to neplatí, protože mají jasnou prioritu - žrádlo. Když se bígl probudí hladovej a má čekat až do večera, nedá se s ním vydržet. Takže ráno hlavně sypem do misky! Venčení prej není důležitý, Anna sama po nacpání odchází do ložnice ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik