Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Pěkný, vtipný článek, super video.

Nicméně si neodpustím rýpnutí: to máte z toho, že povolujete zvěři postel. Naše zvěř nejen, že o posteli nesmí ani přemýšlet, má zapovězen vstup i do ložnice. A netváří se, je by jí to vadilo, spí si v klidu v předsíni na pelechu, na snídani spořádaně (a potichu!) počká... prostě proto, že ví, že nic jiného stejně nefunguje a má naladěné žaludeční hodiny.

2 0
možnosti
JR

J11a43r87a 82R35a72n53k

5. 3. 2013 6:38

Petre, to nepomaha, bubnuje na dvere tak dlouho, az vstanu.....zkousela jsem vse.

Simon's cat je fantasticky a k clanku doslova VR^

2 1
možnosti
SW

:-) Ilustracni video je dokonale! PB1 a PB2 tez, ale jen v popisu, kdybych je mela doma, asi bych rikala neco jineho..;-D;-)

6 0
možnosti
TS

Všechno byste jim odpustila. Všechno. ;-D

4 1
možnosti
Foto

Když pominu štěněcí období, kdy se muselo vstávat z hygienických důvodů brzo, tak se moje psisko brzo naučilo, že ve všední den vstáváme v sedm, ale o víkendu v devět..a drží ho to pořád.-)

To video;-D

4 1
možnosti
Foto

A pak, že to nejde, viď;-D

0 1
možnosti
TS

Pobavilo? To mě těší :-)

2 1
možnosti
Foto

Od rána mi kvůli hackerům nešla diskuse a koukám, že Tobě taky asi ne, jen 10 příspěvků u Tebe není zvykem:-)

2 1
možnosti
TS

Jen ať je klídek, minule jsme si nadělali ;-D

1 1
možnosti
Foto

Moc díky, Tino! ;-D Mě tak mrzí, že mě teď kočky nebudí. Když to dělaly, tak jsem šílela, ale co bych za to teď dala! ;-D Takže si to užívej! ;-);-);-) Zdravím budíky!!! Simon's Cat miluju. Hlavní je pustit si k tomu i zvuk... ten dělá autor komixu na hubu, což je dokonalé!!! Krásný den!!! :-)

4 1
možnosti
TS

Rádo se stalo :-) neboj, ony se to zase naučí. Jak na ně padne stáří, nebudou moct dospat a budou zkoušet, co vydržíš ;-D

1 1
možnosti
MP

Díky za dnešní dobré ráno. Podívala jsem se na Simonovu vychytralou kočku. :-) Kam vy na ty blbiny chodíte ...

Náš plyšák vstává za kurevpění, tedy jen co se začne šírat. Ten se ale nedomáhá bašty, ale ranního pochoďáku. Když se ho snažíme umravnit povelem "spinkej", natvrdo dělá, že nerozumí, přestože jinak rozumí úúúúúplně všemu. :-)

2 0
možnosti
TS

To jsem koukala pod Petřiným článkem, jakej jste oddanej psovod! R^ Simonovu kočku mi poradila jedna vášnivá kočkařka, koukněte i na další díly, je to ze života ;-D;-)

1 1
možnosti
PJ

kurňa, to je přesný video, skoro jako podle kočky, která mě kdysi vlastnila, jenom s tou bejsbolkou to neuměla (ale já žádnou vlastně ani neměl)

3 1
možnosti
TS

Žejo?! No možná jste měl kliku, že jste se nevěnoval baseballu. I když takovej tenis nebo, nedej bože, golf... ;-D

1 1
možnosti
JD

Děkuji, paní Solanová. Napsala jste to krásně i za mně, díky!:-)

To ti mí gauneři ještě pořád zjišťují, jakým způsobem je jejich snažení efektivnější, z úpěnlivého plačtivého kňourání přešli na občasné hafnutí cca 20 cm od mé hlavy a tím i ucha, pravda. V tu chvíli je hrozně přestávám mít rád a někdy i ostřejší slovo padne, ale zvítězí a já vstávám, pouštím je ven na zahradu (už jí pomalu přestává být, mění se na "dvorek":-() a stavím na kafe. V koupelně je začnu zase mít rád a spěchám s hygienou, poněvadž už zase škrábou na franc. okno a culej se, gauneři mí. :-)

3 1
možnosti
TS

To je na nich to nejhorší. Nebo nejlepší. Poté, co natáhnou vaše nervy jako luk a doženou vás k mezní akci, zavrtí na vás oháňkou a usmějou se tak důvěřivě, že by jim člověk nejradši rovnou střihl jednu z lásky ;-D

1 1
možnosti
PK

R^ jinak jsou to ale vaše zlatíčka, co?

 Když jsem byla prcek, měli jsme černou kočinu Lucku, kdo ji pojmenoval už nevím, (byla mé matky a na zeptání je teď ještě brzo ;-D) a ta se kvůli tomu, že budila příliš brzo a byla tedy navždy vykázána na noc z ložnice za zavřené dveře, naučila skákat na kliku a otvírat si, potvora. 

Uměla to za pouhý týden a i ten, kdy nemohla budit na přímo, mňoukala kolem půl šesté tak hlasitě, že stejně nikdo klasickej budík nepotřeboval ;-)

6 0
možnosti
TS

Práááávě! Když je vykážu z ložnice, div nevyrazí dveře ;-D máte pravdu, nedám na ně dopustit, i kdyby mi skákaly po hlavě. (Skáčou neustále.) ;-)

2 1
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik