Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JG

Skvělý článek - mám to s těmi církvemi stejně. Vtip pobavilR^ Hezký den

7 2
možnosti
Foto

Píšete... "Ale ráda bych poznala v životě alespoň jednoho člověka, který by mi řekl: Církev přijímám i s jejími kroky bez výhrad a neobjedu se bez ní, protože..." Tak možná je to proto, že lidé potřebují někam patřit, někde se ukotvit, sdílet s jinými své postoje, víru. Kolik chlapů chodí každou neděli na fotbal, kolik jich fandí zarytě tomu "svému" jedinému klubu :-) Kolik lidí se pravidelně setkává v různých spolcích, klubech. I FB je na něčem podobném založen... Jde o pocit a potřebu sounáležitosti. No a někdo tento pocit sounáležitosti zažívá asi právě v kostele a při tom, když žije podle církevního učení. Jinak, když se podíváte na Ježíšovo učení, tak na tom není vážně nic špatného. Je to učení lásky. To, že někdo z církve podle toho nežil/nežije, není už chybou toho učení, ale chybou daného člověka. Takže z toho důvodu já zas nechápu to hromadné nadávání na křesťanství jako takové. Připadá mi to jako nějaká módní vlna. :-)

5 7
možnosti
JD

V článku není vůbec žádné "nadávání na křesťanství jako takové", to jste nějak mylně pochopila.

6 2
možnosti
PB

Jan Pavel II. byl milý člověk, ale tenhle jeho nástupce je mi nesympatickýa v jeho pohledu chybí láska k lidem... Svým odchodem mě překvapil, ale potěšil...

7 3
možnosti
OK

Zdání může klamat.

8 1
možnosti
OF

Církev neměli rádi nacisté, zvláště pšíslušnící SS, kteří vrátili ke germanské mytologii,

 komunisté, a dnes se k nim přiřádila i Tina S. :-(

2 15
možnosti
FF

Pomalu s tím odsuzováním a zvláště k tak radikálnímu....zajímalo by mě, kde Tina píše něco o tom, že nemá ráda církev...píše pouze ve smyslu, že ji zas tak moc nežere...;-)

14 1
možnosti
AN

já myslel,že jde toho meteorologa. tomu pěkný důchod,jinak nic my jsme po generace bez vyznání,tak do toho neke.:-)

já,když bylo nejhůř,jsem myslel na moji maminku ,někde tam nahoře. tý se zpovídám ze svých poklesků. mamiVV

4 0
možnosti
TS

...a vítězem se stává.... TONÍČEK! No jasně, rosníček to byl :-)

1 0
možnosti
Foto

A já to říkala, že bude Výběr;-DR^R^

5 0
možnosti
PD

No, když porovnám křesťanskou církev (tedy nejen katolíky) a její hierarchii a organizovanost, tak mi to přijde jako lepší model než např. islám, který nemá pevnou hiearchii s 1 hlavou a z toho potom vyplývají různé výklady koránu, extrémních verzí se chytají radikálové a slouží jim jako berlička pro páchání násilí. Potom taky kdejaký mulla může vynášet fatvy o tom či onom.... Výsledkem (i díky arabské mentalitě a neoddělení státu od církve = nesekularizace) je bordel, který vidíte na Středním Východě a v Asii (zajímavé je, že sekulární muslimské státy jako Turecko a Indonésie většinu arabských problémů nemají).

2 1
možnosti
PD

Jinak děti z Hitlerjugend sloužily v Říši už v roce 1942 jako "flakhelfři" - u protiletadlových kanonů tvořili až 90% osádek (velitelem děla byl voják-poddůstojník, zbytek obsluhy děti ve věku 13-16 let). Mimoto ještě chodily do školy.

2 1
možnosti
Foto

R^ A to jsi říkala, že píšeš jen nezávazný legrace. Věta Tvého dědečka by se dala tesat do kamene - navěky a nafurt. J.

7 0
možnosti
PD

Asi proto, že vychází z Desatera.

4 0
možnosti
VS

Církev je naprosto nezbytná kvůli svátostem, které jsou nutné ke spáse (pozn. toto říká už Ježíš). Svátosti udělují v církvi právě kněží, a proto potřebujete kněze. Hlavním posláním církve je vychovávat svaté. Přijímání svátostí posouvá věřící k tomu to cíli.

2 7
možnosti
OK

Já bych to neviděl tak úzce. On křest může být "z touhy" a křestní matrika té či oné církve má na věčnosti asi dost malou vypovídací hodnotu.

2 5
možnosti
PK

R^ jasně.

A slyšela jste jaký bude mít důchod? Poloviční kardinálský, a také změnu barvy botiček, roucho bez ozdob, prsten roztavenej a po nástupu novýho papeže půjde do kláštěra..... no nemá to jako rarita lehký ;-)

7 1
možnosti
BT

já věděl že někdo zmíní prachy ;-D

2 7
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik