Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tino, vy mi teda dáváte. Musím se přiznat, že se mi seriál líbil, ale viděl jsem i přes ta nespočetná opakování asi tři díly, z toho ten s Menšíkem-jezevčíkem 2x. V polovině devadesátých let jsem se ocitl se svým zámožným přítelem (on byl bohatý, ale ctil Karla Marxe, který prý v Mariánských Lázních napsal do hotelové knihy v rubrice povolání "zámožný občan") v někdejším Klubu spisovatelů na Národní třídě. Tam seděla paní, co podnikala v kosmetickém průmyslu. Zámožný kamarád ji uchvátil nejen svým zjevem, ale hlavně nabídkou na turné, které jsem absolvoval s nimi. Turné se uskutečnilo v nočních podnicích v areálu Národní třída - Spálená ulice, já pak už nevydržel (no možná mi zámožný sponzor cosi naznačil) a dvojici opustil. Druhý den v pozdním odpoledni jsme se s Marxem opět setkali, celý zářil, ale bližší podrobnosti mi neřekl. Proto mne, Tino, mrzí, že k té nejkrásnější postavě z celého seriálu chováte jakýsi despekt. Hned to Marxovi řeknu!

3 0
možnosti
Foto

Paní Blekotová skutečně patří do čítanek. A nejen proto, jak ho klofla, ale jak si ho pak ještě ochočila. Ale když se zamyslím nad čerty, oni jsou vůbec taková slabší stvoření, když vidí ženskou. Koho mi to jenom připomínají?;-DR^

11 0
možnosti
TS

;-D;-D;-D vy jste to pěkně shrnula! R^

5 0
možnosti
Foto

P83e54t52r 21K46r66á90l

7. 2. 2013 20:37

Mě tam chybí pan Majer v podobě jezevčíka.;-D

4 0
možnosti
TS

To už jsme řešili níže - moc kladnej na paní Solanovou :-) ale občas dám svýmu psovi gumovýho medvídka a ona žvejká a žvejká a já vždycky říkám: "Děláš pana Majera? Áááno, mňam, já jsem pan Majer!" Člověk se s tím vyblbne... ;-D

5 0
možnosti
MS

Mařenka změněná v dospělou, s makeupem a cigárem... moje (v dětství) nejoblíbenější scéna. Chci mít tááákovýhle řasy! Číííhej na ty nehty! ;-D

7 0
možnosti
TS
RK

Mně tam chybí pan RumburakRv  Bez něj to není ono.

2 0
možnosti
TS

Pan Rumburak se nepočítá. Bylo na čase, že si tvůrci uvědomili, jak se má seriál jmenovat, a další série už se jmenovala podle jasného hlavního favorita a miláčka diváků. RUMBURAK. Najděte mi v týhle republice dítě, který se nechce umět proměnit v krkavce! ;-);-D

4 0
možnosti
Foto

Milovala jsem Honzíka a když si hrál s Mařenou na manžele, měla jsem radost, že jí řekl, že je to blbá hra..Skvělé!R^

2 0
možnosti
TS

Honzík mě zklamal, že nebyl jako Mach. Ale jinak dobrej sparring partner pro Mařenku ;-DR^

3 0
možnosti
VK

Ano, mame na to stejny nazor koukam. Ja mam taky radeji postavu J.R. Ewinga z Dallasu nez toho vypelichaneho a nudneho kladasa Bobbyho a postava Lucipera, v hratkach s certem, kterou pan Pesek zahral naprosto genialne, patri k mym nejmilejsim...

1 0
možnosti
TS

Anoanoano. Ach, a takový Csongor Kassai v Čert ví proč nebo pan Heřmánek v S čerty nejsou žerty... Merde, Václave, díky vám jsem si právě uvědomila, že mám poněkud ďábelský vkus! ;-D

3 0
možnosti
Foto

A kde máš pana Majera?;-D Bez něj by to taky nebylo ono;-)

1 0
možnosti
TS

Pan Majer se do šestky nevešel. Má moc čistej charakter ;-D

1 0
možnosti

Já bych bral ten prsten. Kdyby ho někdo měl, tak dejte vědět... :-P

2 0
možnosti
TS

"Jeden prsten vládne všem, jeden jim všem káže, jeden všechny přivede, do temnoty sváže." Když už, tak už, ne? ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik