Diskuse

Dáme si pac?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zas mi mluvíš z duše, Tino. Ta povolební hysterie mi připadá krajně odpudivá, všude výkřiky o tom, jak se lidé dozvěděli, kdo z jejich přátel je přítel skutečný (podle toho, koho volil), jak je naše země úplně v... troskách, o nutnosti emigrace apod. Též se z výsledku neraduju, ale prohlašuju tímto: mně je putna, koho mí přátelé volí, mám je totiž ráda z úplně jiného důvodu!!!

1 0
možnosti
TS

R^V A já tě mám ráda, i kdybys volila... ééé... no, nechme toho ;-)

1 0
možnosti
MS

Přesně tak, a proto jeden oživený vtípek k tématu:

 

Právo: "Zeman první, Schwarzenberg poslední !!"

MF Dnes: "Schwarzenberg druhý, Zeman předposlední !!"  ;-D

2 0
možnosti
TS

;-DR^ výstižné!

Aneb jak pravila Dana M. v jedné diskusi: My budeme s kamarádkou slavit každopádně 50% vítězství ;-)

0 1
možnosti
Foto

Oceňuji zde schopnost Vašeho nejen objektivního, ale hlavně  nesebestředného náhledu v psaní vůbecR^, ano, a tímto článkem jsem se rozhodla dát Vám i svůj hlas k anketě Blogerka roku. Howgh...

0 0
možnosti
TS

Díky moc, Alenko, ale pozor, tenhle článek vůbec nesebestředný není! Prostě už jsem si dneska přečetla o jedno kydání špíny víc, než jsem unesla, naštvala se za všechny své přátele a zahudrovala si. Protože při vzpomínce na ně je pro mě každý takovýhle výrok jak facka ;-)

0 0
možnosti
RK

Zajímavé. A to že my, voliči Karla, jsme některými blogery a diskutujícími nazýváni pitomci, ovcemi které podlehly médiím a pod., to vám zřejmě nevadí. Rv

2 1
možnosti
TS

Vadí. Proto v závěru píšu, že i strouháním mrkvičky lze ztratit respekt. O těch, kteří uráží voliče K.S., si myslím totéž, co o urážečích na druhé straně.

2 0
možnosti
Foto

Také jsem volil K.S. Ne snad, že bych byl jím natolik nadšen, ale spíš z obavy ze Zemana. Hned jeho první vystoupení mi to potvrdilo. Arogance, samolibost, hloupost, kterou bych u tak vzdělaného člověka nečekal. Scény s Bohdalovou a dcerou byly i pod úrovní těch nejpokleslejších seriálů.

1 5
možnosti
RK

Divadlo na Vinohradech je líhní prvních dam. Havel tam získal Veškrnovou, Klaus Jiráskovou a Zeman Bohdalovou. :-P  Musím se podívat kdo tam ještě hraje.

1 0
možnosti
Foto

Tohle by měli otisknout na všech titulkách pondělních novin... včetně Blesku;-) Karma!R^

2 2
možnosti
TS

Jéé, to snad radši ne - kdyby se národ začal řídit mými radami, to by to tu teprve vypadalo! ;-D Ale díky, Pavle, jsem ráda, že vás to oslovilo :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik