Diskuse

Dáme si pac?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Díky.R^

Vidíš to dobře, myslíš to dobře. Záleží to na lidech na obou stranách.

Trocha ironie: doufám, že z mého přísdpěvku nečiší "typická totalitní zapšklost voličů knížecího pankáče" a že nepřispívám ke "konzertu hysterických výlevů knížecích poskoků". :-)

.

;-) Dnes už se tomu usmívám, ale včera by z té žumpy fakt dobře nebylo... V

4 5
možnosti
TS

"Těch, co to mysleli dobře, jsou plný pangejty" ;-D ne, nic z toho nečiší a jestli jo, tak mhouřím oči tak, že to nevidím. U tebe jsem zásadně nekritická, kočenko :-)

2 0
možnosti
Foto

Karka a pár poznámek.

Jan Werich přirovnal národy ke kyvadlu hodin. No a my, jako malý národ, kmitáme rychleji a k té uspěchanosti ještě přidáváme unáhlenost.

Ano, volby byly šílené, al nic nového, to už tu bylo. Zeman převzal mé ;-) přirovnání k fotbalu a teď se zrovna hrál "Sparta" vers. "Slávia", kde jeden zvítězil, ale poražený má pocit křivdy, protože rozhodčí (podle nich) neuznal pár faulů a nepískl penaltu, přičemž samozřejmě neviděli ty nečistoty na své straně.

Stejně jako po derby se o bude probírat a fanatičtí "sportovci" budou napadat opačnou stranu. Většina příznivců je však umírněná a zítra to v práci či u piva proberou a za pár dní to už bude v normálu a tito budou svorně nadávat na "fotbalový svaz".

To rozdělení na dva manšafty však bude trvalé  a nepochybně se dočkáme dalšího vzedmutí vášní za nastávajících 5 let.

Nicméně vaše mírová ratolest budiž šířena, přejímána rozumnými lidmi a vy jí, prosím, nepřestávejte šířit. I za to, věřím, bude konečně jednou titul blogera roku ve správných rukách a věřím, že jsem své hlasy přidělil správně. Hezký den vám i stejně smýšlejícím.

2 0
možnosti
Foto

Samozřejmě "KARMA". Omlouvám se za překlepy a nedoklepy.

2 0
možnosti
Foto

Já se rozloučila s politickým bojem včera - článkem, který si ode mne vyžádal KV deník a který jsem hned za horka, po zveřejnění výsledků, odeslala do redakce.

Pravda, je trochu tvrdý a kontroverzní, protože se mi nelíbil způsob vedení Zemanovy kampaně. Nazvala jsem ho :Vítězství Miloše Zemana aneb zvítězilo

v prezidentských volbách znásilnění jako evoluční výhoda?

Jsem zvědavá, co z něj zbyde po redakční úpravě ;-D

Tak a teď už s politikou konec, správně, Tino a jdeme na gábl :-)

1 2
možnosti
TS

Kdy to vyjde? To si ráda přečtu! R^

Já nemám výhrady ke kritice způsobu volební kampaně, ale k těm (doufám, že ne) trvalým následkům, které to všechno mělo na obyčejné lidi. Takže pohoda :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^Pod to se podepisuju.

Mám pocit, že Facebook se zbláznil a čekám, kdy se zas dostane do normálu.

2 0
možnosti
AV

Není co dodat... díky. 

(Teda - mám s Váma problém, že pod Vašimi blogy jaksi nemám o čem diskutovat, protože vlastně nikdy nemám co dodat. :-) Ale čtu pravidelně!)

1 0
možnosti
TS

Díky, to mě těší :-) i u mě se objevuje nesouhlas, nemám patent na rozum, tak mrkněte níž nebo pod Váňu, ať vám nepřipadám tak dokonalá ;-)

0 0
možnosti
Foto

"...nepřestanu vážit pana Dejdara, ale začínám si myslet své o pánech Bočanovi a Stránském." - Upřesnění: Jak se posléze vysvětlilo, Bočan o ničem nevěděl, Stránský ho podepsal bez jeho vědomí, nebo ho v tu chvíli nesehnal a podlehl své revoluční náladě. Posléze se omluvil Dejdarovi i Bočanovi. To jeho zbrklé prohlášení byla jedna z věcí, které Karlovi zlomily vaz. Na druhou stranu, když to srovnám s hysterií kolem dekretů a landsmanschaftu, obviňováním Schwarzenbergova otce (statečného vlastence) z fašismu, zesměšňováním nedokonalé artikulace, lhaním o Zemanově účasti v tunelářské privatizaci Mostecké uhelné, "rozplakané" Bohdalce, izerátem v Blesku.... :-/

2 2
možnosti
RK

Karlovi zlomilo vaz jen to, že většina voličů chtěla vidět na hradě spíš Zemana. Nehledejme v tom nic jiného. Tak to zkrátka je. Možná se někdo rozhoduje podle Bočana, Dejdara, a dalších, jenže to jsou spíš jednotlivci a na výsledek to nemá vliv.

4 0
možnosti
JK

Kdybych nemusel na vlak, tak Vám sem napíšu, že jste to pěkně napsala... :-)

1 0
možnosti
TS

To jsem ráda, že jsem vám dnes padla do noty, Jaroušku :-) tak hezkou neděli a šťastné cesty! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Za tenhle článek Vám dávám karmuR^

Kéž bychom takto uvažovali všichni!

Škoda, že je mezi lidmi tak málo telerance!

1 1
možnosti
Foto

karmaR^ Kdybych byl mladší, chtěl bych vás za kamarádku.R^

1 1
možnosti
TS

Díky :-) kamarádství je omezeno věkem? Odkdy? :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik