Diskuse

Dáme si pac?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Nic nenamítám proti tomu, že by se neměla rozcházet přátelství kvůli volbě různých prezidentských kandidátů.Ale ruku na srdce...nemáte ve skrytu duše dojem, že soudný člověk po to všem co věděl o M.Zemanovi a o lhavosti jeho i jeho kampaně, je "ducha poněkud mdlého"pokud se týká politického citu, logiky atd., jestliže tohoto člověka volil skutečně podle svého nejlepšího svědomí ?

1 7
možnosti
Foto

Zkuste to poněkud oslabit, takové působení na sebe.

Třeba vidí něco, co vy nevidíte (upřímně řečeno, ani já).

Myslím, že nezbývá, než koupit času dostatek i na záložku a sledovat vývoj.

3 0
možnosti
JB

Volit jsem byl, ale vhodil jsem prázdnou obálku, nedokázal jsem si vybrat. Nemám rád přehánění a proto si Vašeho názoru vážím.

1 0
možnosti
TS

A já si vážím vás za to, že i když jste si nevybral, vážil jste cestu R^:-)

0 0
možnosti
Foto

J65a33n 96D22l86o80u64h48ý

27. 1. 2013 15:40

.. a tak jo no :-) jsem se chtěl z toho vyspat, ale pět let v kuse nedám ;-)

šípkovej růžák ze mě holt nebude :-D

3 1
možnosti
TS

Jé, to by bylo krásný... a ani protikandidáta na Hradě bych k takovýmu projektu nepotřebovala! ;-D

1 0
možnosti
KV

Paňáka Absinthu, cíťo?

1 0
možnosti
TS

Sem s nim, tvrďáku! :-)

2 0
možnosti
JH

Respekt, tohle by mělo být pravidlem. Na rozdíl od blogera Netopila, co ve svém "ceněném" blogu kvůli Zemanovu vítězství nejdříve bědoval a spílal nad "komunisty", aby následně neotevření diskuse oddůvodnil tak, jak to dělali komunisté (voni by nás naši nepřátelé stejně jenom pomlouvali), jste dokázala nadhled a glanc.

V práci i u piva jsme se o volbě dost bavili, někdo byl pro Zemana, někdo pro knížete, ale vše bylo v mezích normální, slušné diskuse, asi mám štěstí na lidi.:-)

6 0
možnosti
TS

Díky :-) myslím, že právě když má člověk přátele z obou táborů, přemýšlí nad těmi soudy jinak, než někdo, kdo se se všemi kolem sebe shodne. Konec konců kandidáti byli jen dva a znám spoustu lidí, co se pohybují mezi samými Švarcíky, tady ve Varech měl velkou podporu ;-)

4 0
možnosti
PB
TS

Už dvakrát jsem vám napsala Díky, ale počítačový systém vám to asi nepřeje... snad se to ujme napotřetí :-) Díky!

0 0
možnosti
IH

Tino, vy jste prostě úžasná!!! :-)V

6 0
možnosti
TS

To se vám jenom zdá ;-) pošlem si k Valentýnu? Já vim, je to takový divný, ale ono teď nic jinýho není...

0 0
možnosti
Foto

Co se týká Zemana, tak myslím, že do konce tohoto roku se situace zcela vyjasní. Myslím, že už první měsíc na Hradě dá silnou nápovědu.

1 3
možnosti
TS

Jsem na to pěkně zvědavá! Kdo si počká, ten se dočká ;-)

2 0
možnosti
Foto

J83a60n 70A63n47d66r50l57e

27. 1. 2013 11:48

Souhlas, karma (a pochvala :-))

Kez by si Vas clanek precetlo nejen hodne hodne volicu, ale take hlavne ten, co byl zvolen. Protoze jeho prvni vystoupeni mne a nadhledu a velkorysosti viteze zrovna nepresvedcila.  Ale co ma (mame) na to 5 let, tedy pokud to nakonec nebude za vzorne chovani 10 8-o.

4 1
možnosti
TS

Díky :-) víte, já se s výsledkem smířila a protože zastávám heslo "Za jedince mluví činy, nikoliv slova", pokusím se dát si na uši filtr na tu povýšenost a počkám si, jak si pan Zeman na Hradě povede. Třeba nás překvapí. Nestahuju kalhoty, blábolivý brod je ještě daleko ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik