Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Jó,  ten Vaš Žerár, to silně přeťáp.;-)

5 0
možnosti
TS

No, ať klidně bydlí v Rusku, ale karamádit se s Punťou? Začínám o něj mít kapku obavy, víte jak... ;-)

1 0
možnosti
Foto

no, víte co mě překvapilo? Ta fotka. Putin stěží metr pade a ten Váš vysněnej je stejně vysokej jako on. To čumim. 8-o

2 1
možnosti
TS

No jó, ale znáte přeci můj vkus: Já jsem na ty Hagridy ;-)V

1 0
možnosti
DM

R^;-D Ale jako komická dvojka by v objetí s Voloďou byli dobrý... Mě teda

úplně nejdřív napadlo, že Putina dočista rozmázne...

2 1
možnosti
TS

To by bylo krásný... ;-D

0 0
možnosti
Foto

M48i95l38a18n 42D65u94d14k56a

15. 1. 2013 14:55

Moc hezky napsané, mluvíte mi z duše, Tinko :-). Já ho sice nikdy neměl rád, a to nejen proto, že jsem chlap, ale to, co jsem včera viděl ve zprávách je fakt nechutnej humáč ;-D

2 1
možnosti
TS

Taky mi to přišlo jako pěkný peklo. Souhlasím s redaktorem, že Žerár vypadá poněkud naivně. Obávám se, že dokud bude sekat latinu, bude to OK, ale jakmile...! Byla bych moc nerada, aby člověka jeho formátu někdo zneužil a pak ještě, nedej bože, pošpinil... Ovšem každý svého štěstí strojvůdcem, že? ;-)

0 0
možnosti
MK

Tinko, tak jsi mě dostala, podle nadpisu jsem si myslel, že jsi zkomolila jméno kladného hrdiny ze seriálu Dallas. J.R. Ewinga;-D

2 0
možnosti
Foto

Já si myslela to samé:-) Než jsem viděla, kdo to napsal a o čem to je, tak jsem si myslela, že někdo naříká nad stažením Dallasu z hlavního vysílacího času;-D

1 0
možnosti
AN

Vemte to s tý lepší stránky.vlastně se máme tak dobře,že k nám utíkají lidi ze západu.

;-DR^

1 0
možnosti
AN

no vlastně k nám.... leda tak do varů ,toničko.:-)

1 0
možnosti
PD

Tak třeba bude sedět v nějaké té své Krásné Poljaně a plodit mistrovská literární díla. On už herectví víceméně pověsil na hřebík.

1 0
možnosti
TS

A víte, že od tohohle pána bych si knížku i koupila? Neříkám, že raději než víno, ale... Pokud jeho názory nebudou příliš rudé, jsem ochotná přispět mu k jeho níže zdaněným příjmům ;-)

0 0
možnosti
Foto

No, néni vyloženě špatnej, ale na Vinnetoua teda fakt nemá...;-D

1 0
možnosti
PD

Coooooooo? A co Alain Delon? ;-)

1 0
možnosti
IH

I64v55o 93H83u18b86á50l40e53k

15. 1. 2013 13:15

francouzský herec je jenom jeden z velkého zástupu intelektuálů, herců, novinářů, politiků a dalších celebrit, kteří kdy lezli ruskému medvědovi do zadele - není tudíž žádná vyjímka. zpravidla tak činili bez větších znalostí o poměrech, které v rusku a nejenom tam panovaly, panují a ještě dlouho panovat budou.

2 1
možnosti
TS

Mám pro něj toleranční úchylku, protože jsem zjistila, že Rusko pro Francouze opravdu znamená něco jiného, než pro nás. Ale respekt k lidským právům atd. mě vrhá v jisté obavy ohledně našeho ztepilého Obelixe... Navíc razit tenhle trend v dnešní době je dost vošajslich, jestli víte, co tím mám na mysli ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já ho milovala. Nejvíc v UprchlícíchV Nebyl to klasický hezoun, ale to charisma, to z něj stříkalo na kilometr:-)

  Měl raději přijmout to občanství v Belgii, proč si to nakonec rozmyslel a dal na vábení puťa-puťa?

1 0
možnosti
PD

Znáte film Buzíci? ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik