Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Kousek za kopcem máme zemljanky. Trochu je pročistím a na den si tam s lahvinkou zhibernuju. A až se odhibernuju, tak uvidím. Anebo neuvidím?:-)Pěkný článek.

1 0
možnosti
TS

A víte, že to není špatnej nápad? Má jen jeden háček: Kdybych já jednou někde zahibernovala, do března by mě nikdo neprobral, i kdyby se svět vesele točil dál. Takže já to riskovat nemůžu ;-)

0 0
možnosti
VV

Já si rychle koupil kosmodisk.

0 0
možnosti
TS

Ale to je prozíravé! R^ myslím, že když ho zkombinujete s tím IPCHO, tak byste měl být v suchu ;-D

0 0
možnosti
PK

P70a48v63e87l 62K15u50l35a

14. 12. 2012 10:22

Tino a jestlipak víte, co je nejdůležitější při výbuchu atomové bomby? Dobře se dívat, protože podruhé v životě už to neuvidíte.:-) Ale jinak jsem někde četl, že s tím koncem Světa je to nedorozumění, že prý jen Mayové neměli větší šutrák.;-D

0 0
možnosti
TS

Já sama taky věřím Teorii malého kamene. Onehdá jsem dokonce někde viděla historickou fotografii, na které to jeden Mayák ukazuje druhému a smějou se, jak nám to zamotá hlavu. Takže já jsem v klidu ;-D

0 0
možnosti
JV

Mno, já sice taky nejsem hysterik, ale pro sychr na rozdí od Vás jako obvykle ráno v šest nevstanu a do práce nepůjdu. :-)

1 0
možnosti
TS

No já možná taky ne - dvacátého máme firemní vánoční večírek ;-D

1 0
možnosti
Foto

Co konce světa se týče, já bych v zásadě nebyl proti. Končit se má vždycky v nejlepším a já osobně to mám teď právě na všech frontách tak dobrý, jako jsem snad ještě nikdy neměl. Takže kdyby to celý tady někdo najednou zhasnul...  Proč ne?

2 0
možnosti
TS

Na tom něco je! Tak když to neproběhne, zařídíme to my? ;-)

0 0
možnosti
VH

Určitě se něco stane. Minimálně na zemi řada lidí umře a sposta se jich narodí. To bude kromě běžných věcí vše.

1 0
možnosti
TS

Jasně, že se něco stane, ono se něco děje pořád :-) konec světa má spoustu podob, pro mě například nastane, pokud bude zavedena cenzura internetu. A jiný kvůli tomu třeba nehne brvou... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Cukroví letos nepeču! Nač vyhazovat peníze za suroviny, když se to nestihne sníst:-)

2 0
možnosti
TS

A jak jsi to vysvětlila dětem? ;-D

1 0
možnosti
FH

F45e33l12i42x 81H95o45r19á84k

14. 12. 2012 8:41

Ještě jste zapomněla zdůraznit, že si máme lehnout  p a t a m i  k epicentru jaderného výbuchu. I když "záškvarové" radí, že si máme naopak lehnout čelem k výbuchu a dobře se dívat, protože podruhé už nic takového neuvidíme. :-)

3 0
možnosti
TS

;-DR^ tak to jste to moc krásně upřesnil!

0 0
možnosti
Foto

Karma. Jen pro jistotu bych si ještě vzal ručník. ;-)

1 0
možnosti
TS

Pravda, pravda, přidávám do zavazadla! Díky za tip, možná jste mi právě zachránil život! ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik