Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS
KV

Doporučuji přibalit i Klopapier. Co když to bude doopravdy jen ten prd?

2 0
možnosti
TS

"A to je pravda!", řekla teta Kateřina ;-D

0 0
možnosti
AAP

Zachvátila mne panika...nemám přichystané zavazadlo...;-D;-D;-D...díky za bu bu bu...okamžitě to napravím R^

2 0
možnosti
TS

No bodejť, vždyť proto to píšu s týdenním předstihem, no né? ;-D

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Skvělý!!!

U nás jsme preventivně vypálili slivovičku už 4. prosince, abychom si jí ještě stačili užít. Ale myslím, že vypít ji všechnu do 21. nestihneme. Zbytek možná dorazíme v Orlických horách ke konci roku. ;-)

2 0
možnosti
TS

Ke konci roku? Vy optimisto! ;-D ale ať vám chutná a jde vám k duhu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ale nedá se nic dělat...nebude to tak...já přeci jasně na svém blogu vysvětlil, jak to bylo s tím kalendářem ;-)

1 0
možnosti
TS
Foto

Těším se na ála mexikánka...určitě budu mít protekci ;-D

1 0
možnosti
TS

A je to jasný, proto ty si tak předcházíš zrzky! Ale bacha, aby nevládly blondýny ;-)

0 0
možnosti
TK

Toto je bohužel smutné potvrzení dávno známého faktu, že veškeré potíže pramení ze zanedbaného pití.:-(

2 1
možnosti
TK

To měla být reakce na paní Faltejskovou o kousek níže.:-( Ale nakonec tady na čestném čelním místě to může zůstat také. Jako memento.

2 0
možnosti
RH

Dobré odpoledne Tino, opět super zamyšlení. Ale jak jsem slyšel na jednom nejmenovaném rádiu, žádný konec světa, z důvodu konce Mayského kalendáře, nebude. Vietnamci vedle v tržnici už mají dávno natištěné nové Mayské kalendáře... ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
TS

;-D a víte, že jsem zrovna minulej týden u naší Vietnamky jeden nový na zdi zaznamenala, a když jsem se jí ptala, co je to za kalendář, po dlouhé době řekla "Nelozumim"?

1 0
možnosti
Foto

Tino, první bod mi připomněl ty nechutně smradlavý plynový masky, co jsme cídili o hodinách branné výchovy a pak je museli nosit (samozřejmě jsem si zapomněla vzít pytlíky, takže poznámka). Druhej, že pivo je veskrze příjemná prevence a Stopařův průvodce výbornej manuál. Třetí: já si vezmu Zemi žen, tu už jsem četla, další takovou hororovou literaturu už nedám. Čtvrtej: kruci, rozbil se mi šlehač, mám jenom metličku na ruční pohon. Pátej: tohle mi připadá vysloveně nefér, protože já odpadám po druhém pivu nebo dvoudecce vína, tím pádem jsem ale za hodinu už zase střízlivá a pak už mi to nejde, takže deliriem konci světa čelit nemůžu, leda by to někdo ještě rychle vypočítal s přesností na minuty, abych se strefila.

Já vím, je to hodně dlouhej příspěvek, ale z americkejch filmů se mi zdá, že se dlouhé řečnění před koncem tak nějak sluší a patří :-)

1 0
možnosti
TS

Já si při psaní prvního bodu vzpomněla na choboty těch masek a na gumičky od zavařovaček, který mi dávala babi, protože se netrhaly ;-D

Rozsah je v pohodě - co můžeš napsat dnes, neodkládej na 22.12. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik