Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Mychal.B.

16. 5. 2012 9:35
Reklamace - The website cannot be found

;-(

Tak je samozřejmé, že člověk si rýpne. Něco je na Pražáky, na Brňáky, na Ostraváky.... a i na Varáky.

Já mám poslední, už skoro 5 let staré zkušenosti s Rusy v KV spíš k pousmání.

První, když jsem v rámci čundrování po Slavkovském lese přišel ke Gejzírparku, kde se podle pár let staré mapy měl nacházet kemp. No, byla tam nějaká vilová vesnice s dvojjazyčnými názvy ulic a už s předstihem na mě vystartoval (ale slušně) nějaký vrátný nebo kýhočerta to měl za funkci, co prý hledám (očividně jsem nezapadal do stereotypu tamějších obyvatel ;-D ).

A druhou, když jsem pak na kolonádě potkával ty Rusky, co už z dálky vypadaly jako prostitutky (buď  tak byly oblečené nebo byly na hony dopředu cítit).

0 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

16. 5. 2012 16:38
Re: Reklamace - The website cannot be found

Gejzír mi nepřipomínejte - tam jsem ráda chodila na koupaliště, ale dneska je tam Krakonošovo. To je, mimochodem, ta ruská vesnice, co zmiňuje Martin Viola ve svém blogu, na který jsem dala pod článek odkaz! :-/

Co se týče prostitutek: Kdysi jsem četla, že ruské erosenky s oblibou dlí v casinech, počkají si, až se nějakej boháček ztříská, a pak si ho vezmou, než vystřízliví. A ty nám pak tykaj, hérečky! ;-D

0 0
možnosti
P

papaya.

16. 5. 2012 9:08
dneska

mi tááák mluvíte z duše, Nikotýnečko :-)R^

1 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

16. 5. 2012 16:35
Re: dneska

Ó, to mě těší! A četla jste ten článek Martina Violy, co jsem přihodila pod článek? To je teprve lahůdka! To psal kluk, co žil od malička v lázeňský čtvrti a s Rusama léta pracoval ;-)

0 0
možnosti
LB

Loui B.

16. 5. 2012 8:31
Nojo

Co dobrýho se asi dá čekat od národa, kterej za společenskej oblek považuje tepláky politý voňavkou? :-/

0 0
možnosti
P

papaya.

16. 5. 2012 9:08
Re: Nojo

:-( pomoc !;-D

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

16. 5. 2012 8:26
Jsem se nechal nachytat na název :)))

Myslel jsem, že se dozvím něco bližšího o serveru, ze kterého mi často píše Nina, Naďa, Vasilisa a spousta dalších...že mne milují a těší se, až za nimi nakouknu... já jsem ale hajzlík, co když je některá z nich těhotná a chce to hodit na mne, ha? 8-o;-D

0 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

16. 5. 2012 16:32
Re: Jsem se nechal nachytat na název :)))

To ne, to sis spletl - to je http://www.hledáse.blb ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik