Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AP

shrink

16. 5. 2012 13:30
baví mě

ten Váš styl

0 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v1

16. 5. 2012 14:48
Re: baví mě

prostě Tinka:-)V

0 0
možnosti
F

fleec

16. 5. 2012 12:08
Když po revoluci...

opouštěli naši zem, spousta lidí si oddechlo.....mám ale dojem a je to jen můj pocit, že ti samí co tu léta byli, jsou zpátky.

0 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

16. 5. 2012 17:01
Re: Když po revoluci...

Oni nejsou zpátky, oni jsou tu furt. Akorát už nenosí uniformy, ale obleky, a místo tankama jezděj taxíkama. Ale snad tě uklidní, že Rusové jsou VŠUDE ;-)

0 0
možnosti
MK

motýl kamikaze

16. 5. 2012 11:33
vždycky

mě zajímalo, proč se nakvartýrovali zrovna do Varů. osobně mám s nimi POUZE negativní zkušenosti. když někdy čtu, že tam staví bez povolení a jako argument používají, že tam opravili domy, tak si můžou dělat, co chtějí, zvracím. ale možná je to tím, že rusa nesnáším a chyba je ve mně. 8-o

0 0
možnosti
X

xychteen

16. 5. 2012 13:23
Re: vždycky

Imperial.

0 0
možnosti
PDC

Pierre de Croissant

16. 5. 2012 11:30
když ono to chování nepozdravit

a hned se ptát je tak nějak u nich v Rusku normální a běžné. Je bráno jako bezprostřední a otevřené.

Jim nedochází, že u nás je normální napřed pozdravit. Ale našince to vytočí, i když jejich zvyky zná.

0 0
možnosti
MK

motýl kamikaze

16. 5. 2012 11:36
Re: když ono to chování nepozdravit

a hlavně mluvit tady rusky a divit se, že jim není rozuměno je u nich taky normální.

0 0
možnosti
J

Jančím

16. 5. 2012 11:27
Rusák nebo Rus

Jojo, sama se snažím být nad věcí,ale vzhledem k tomu,že se dostávám denně do kontaktu,tak to někdy nejde. Ale fakt se snažím a říkám Rusové a ne Rusáci,to až když potřebuji nadávat ( a to jsem se rusky naučila celkem rychle). Jen pro spestření - někdy je i lituji (myslím ty nepaničky),nakupují tady léky ve velkém,protože u nich v aptěkach mají na krásno klidně padělky. Dokonce mají už v Moskvě prý tzv. značkové lékárny,které garantují originálnost léků. To tedy vysvětluje jejich příšernou nedůvěru třeba v apatyce,která mne občas dovádí k šílenství.

Seznámila jsem se s jedním starším párem a pán vždy říkal,že to hrozné chování mají ti,kteří k balíkům peněz nepřišli prací,ale tzv. prichvatizacijou,že to rozhodně privatizacija nebyla;-)!

  Tak jo,já jdu zase na ně...hahaha

P.s. To takhle v únoru občas najednou vyhrknu...jééé,já za celý den nemluvila rusky,hurá!

0 0
možnosti
PDC

Pierre de Croissant

16. 5. 2012 11:34
Re: Rusák nebo Rus

To moje zde žijící kamarádka Ruska říká Rusáci zcela běžně.

Léky se tam daly koupit běžně v trafice. Pochopitelně mnoho padělků z Jižní Ameriky. V Moskvě a Pitěru si proto farmaceutické firmy otvíraly vlastní značkové lékarny.

0 0
možnosti

chubbyz

16. 5. 2012 11:23
Zkušenost varská

Hlásím trochu jinou zkušenost - obrázky s nápisy v azbuce, kreslené křídou na chodníku mezi paneláky, byly spatřeny v Drahovicích :-( A na Staliňáku, na zastávce MHD visí plakát s ruskými umělci, samozřejmě komplet v azbuce.

Poslední dobou se dost pohybuji v administrativním centru KV a mám už malou averzi, chování Rusů je opravdu výrazně nestandardní. Ale samozřejmě, lze potkat i takové, kterých si nevšimnete, až když s přízvukem promluví...bohužel je jich velmi málo - tedy alespoň z mé zkušenosti.

Díky za Vaše články, jen tak dál R^

0 0
možnosti
J

Jančím

16. 5. 2012 11:28
Re: Zkušenost varská

Teď mne napaslo,že mnohem lepší je to už s mladýma,zvlášť ,pokud cestují hodně z matičky Rusy a jsou vzdělaní. Většinou mluví anglicky a chovají se mile :-)

0 0
možnosti
S

stedrik

16. 5. 2012 11:13
si nevyberete

Ve čtvrtek jsem byl v Ivanových Varech, v sobotu v Klášterci, Kadani a okolí a v neděli v Kutný Hoře a všude hlasitá azbuka a sytě červená rtěnka. Naštěstí už jsem zase doma a tady je slyšet jenom mekot koziček a  vrčení mých strojů.:-)

0 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

16. 5. 2012 16:46
Re: si nevyberete

Co dělá azbuka v Kadani? 8-o;-D no, ale je fakt, že Rus je prostě všude. Akorát u nás jsou nějak víc vidět a nějak víc slyšet a nějak víc jakodoma ;-)

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

16. 5. 2012 10:54
Hezky clanek

ono v zivote je maloco ciste cerne nebo bile.

0 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

16. 5. 2012 16:44
Re: Hezky clanek

V tomto případě rudé nebo bílé :-) Rusové mají ještě jednu výhodu: Berou léčení vážně a proto se neflákaj večer po městě a nedělaj bordel. Pěkně navečeřet, na pramen, možná do casina, ale pak pěkně chrnět, aby v sedm už zase mohli zevlovat kolem Vřídla ;-)

0 0
možnosti
ZA

MAVIS66

16. 5. 2012 10:32
Skvele

jako ostatne vzdy R^ Je to tak, jak pisete... zase je to spis o lidech. Moje prababicka byla Ruska a nikdy nebyla "panicka", spis uzivatelka MHD ;-D ale srdce to mela zlate V

0 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

16. 5. 2012 16:43
Re: Skvele

Díky :-) já byla v Azerbajdžánu a tam jsem poznala normální Rusy. Když jsem před nima řekla, že jsem z Varů, roztáli jak sněhuláci a říkali: "Tam jsme byli v osmdesátým sedmým na dovolený! To byla nejhezčí dovolená, tam je krásně!", takže když vidím ty obyčejný Rusy, hrozně jim to přeju :-)

0 0
možnosti
MS

Michal007

16. 5. 2012 9:35
Bydlet ve Varech má ještě jedno riziko

V napjaté situaci s Ruskem prý náš premiér jednou Putinovi vyhrožoval, že bude bombardovat Karlovy Vary.

 

Pěkný zážitek jem měl před lety na bazénu hotelu Thermal. U zábradlí stály dvě ženy, koukaly se na město a jedna otevřela ústa: Kakóje krasívoje, kak v skázke Anděrsena!

0 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

16. 5. 2012 16:40
Re: Bydlet ve Varech má ještě jedno riziko

To by si českej premiér neudělal - kam by si na začátku července jezdil vyhodit zadara z kopýtka a plácat mladé herečky po zadečku? ;-) pohádka sedí, souhlasim s děvočkama! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik