Protestsongy neposlouchám.

Možná je to tím, že jsem vyrostla v regionu, ve kterém se každoročně odehrávala hrůzoakce s názvem Politická píseň Sokolov. A protestdíla taky moc nemusím…

Vlastně mě to nikdy nerozčílí, jen hrozně uvede do rozpaků. Třeba Sinead o’Connor. Když z úst vypouštěla melodické básně místo politických názorů, rozuměla jsem jí líp. Prostě někdo vás baví tím, co dobře umí, a najednou vás zažene do kouta svým politickým názorem…

Neposlouchám zásadně sborové předvolební hity našich hvězd. A neposlouchám rady našich umělců, sportovců a jiných slavných savců. To, že někdo umí výborně kopat nebo zpívat, neznamená, že jeho politické názory jsou objektivní či chytré.

No a v neposlední řadě nekoukám na protestdílka typu fakáč na Vltavě. Pan Černý mě kdysi okouzlil svými batolaty na Bajkonuru, ale tohle, to mi oči a hlava neberou. Tedy, ne, že bych byla fanynka pana Zemana, ale zrovna takhle bych to nevyjádřila… Jistě, pan Černý byl vždycky rebel, ale tohle brutální nenávistné dílo se s jemnou růžovou ironií na tanku č.23 nedá srovnat.

Možná jsem povrchní nanynka, ale od umělců očekávám umění. Neočekávám od nich soukromé názory, do kterých mi nic není, navíc prezentované TAK VELICE NEELEGANTNĚ.

Švícko, drž se svého kopyta. Umělci, poučte se na příkladu pana Svěráka.
Jak se jednou zamotal do politiky, znepřátelil si spoustu lidí, kteří rázem zapomněli, kolik dobrého v minulosti udělal, zato se třesou hlásit, jak teď všechno dělá blbě. Stojí vám to plácání za to?

Nebo opravdu neumíte držet pusinku na zámeček?
Tak nezlobte a jak říkávala moje maminka, když jsem prudila nejvíc:
„Jestli se nudíš, nakresli mi nějaký hezký obrázek.“
Fakáče, kosočtverce, hustý hlášky a jiné dětinskosti nechte puberťákům ;)

Autor: Tina Solanová | úterý 22.10.2013 15:00 | karma článku: 32,76 | přečteno: 1858x
  • Další články autora

Tina Solanová

Reklama na květinovou babičku

30.7.2014 v 8:52 | Karma: 32,58

Tina Solanová

Varák a azbuka

20.6.2014 v 10:17 | Karma: 31,67

Tina Solanová

Těžkej život mýho psa

20.5.2014 v 12:30 | Karma: 40,84

Tina Solanová

Vot těchnika!

21.1.2014 v 9:30 | Karma: 34,25