Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

teda o co ja neprichazim 8-o

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
TS

No, Alex, zamysli se, zda to nebudeš raději dohánět na netu. Reklamy jsou totiž díla natolik zásadní, hodnotná a trvalá, že je potřeba je neustále sledovat a psát o nich blogy ;-);-)

0 0
možnosti
PBR

Také se svou troškou přispěju do mlejna :-) , nechci, aby to znělo jako reklama 8-o ale napsal jsem o televizní reklamě zhruba ve stejném čase také jeden článek. Nicméně proč Vám to sem píšu. Jedno jsem v rámci zachování slušného a publikovatelného slova vynechal a to reklamu Vodafonu. Když jsem si přečetl nadpis Vašeho článku myslel jsem, že půjde o totéž, ale Vy jste se zaměřila na ty plechové zpívající ptáčky;-D. Nicméně pro mě je na dlouhou dobu na prvním místě hrůzy napadající člověka všude kam se podíval a to jsou skřehotavé babky i s jejich "ahoj šéfe" pro mne opravdu skutečný vrchol hnusu. Rv ale jinak Váš blog čtu moc rád a přeji krásné letní dny V

0 0
možnosti
TS

Ha há, a víte, že jsem tehdy už měla napsaný blog o týhle nepovedený reklamě? Jmenoval se Mami, díky, že nejsi z Ratměřic :)) má maminka je totiž ve věku těch dam z reklamy, má závislost na internetu, je nesmírně počítačově zdatná, ale chová se naprosto důstojně... No, nakonec jsem to nechala bejt. Ale tahle raušová dáma mi nedala spát ;)

Hezké léto i vám :-)

0 0
možnosti
Foto

Ale od té doby, cos napsala blog o povoláních, které někdo dělat musí, vzpomenu si vždy na užitkovou zpěvačku, která má zřejmě patent na reklamy o vložkách a tamponech;-D To je něco strašnýho.

0 0
možnosti
TS

Jj, zrovna tam běží nová perla: "Vůbec dnes nemááám kuráááž". Tahá to za uši i za mozek :)))

0 0
možnosti
JV

Jediná reklama, kterou vyhledávám, je ta na toho šikovného šedivého dlouhosrstého kocoura, který komentuje pošetilé činy svého páníčka. ;-D

Ta reklama na podivný kousek čtverečkovaného piškotu mi připadá dost hnusná, zvláště na konci, kdy ten kousek rozlomí a z něj čouhá něco jako exkrement; 3ílená je ovšem celá. (chybí mi blicí smajlík)

2 0
možnosti
Foto

Kocoura mám taky ráda.

"Co jé, já chtěl čevabčiči";-DR^

1 0
možnosti
MK

R^ Reklamy nesnáším, ale když chci vypnout mozek a nechat se bavit filmem, tak se jí nevyhnu. Vodafone - vyšmajdané kecky - dobrý, ale před lety byla jednička opičí reklama : TO-JÓÓÓ-TA . Ta Vaše, no, škoda mluvit. Prostě pro nás, nereklamní strávníky musí být reklama až tak "uhozená", že i pobaví.

1 0
možnosti
TS

"Nic není nemožné - Tóójóóótááá" - je to ona? Pamatuju nějakou zvířecí, byla výborná :) 

A tuhle znáte? Jedna z nejpovedenějších, co jsem kdy viděla, Mercedes zkrátka umí ;)

http://m.youtube.com/watch?v=nLwML2PagbY

0 0
možnosti
Foto

Tak, tak ;-D Televize NIKDY nelže! ;-D

2 0
možnosti
Foto

Mám v reklamách mezeru ve vzdělání, ale toto podobenství se zlatými šedesátými  je naprosto na místě ;-D

1 0
možnosti
TS

Žejo?! Vždycky si říkám: Takhle nějak by mohla dneska vypadat ta kóča z Formanových Hair... ;-);-)

0 0
možnosti
MB

Internetová zoznamka eDarling ma vždy dostane. Už asi dva roky tam vyberajú kandidátov, ale furt nikoho nezohnali :) alebo asi zháňajú len niekoho na jednu noc...

1 0
možnosti
Foto

A je to tam furt samej právník, nebo právnica s náročnými požadavky:-)

0 0
možnosti
Foto

Co mám ale ráda, jsou kecky:-) Vodafone vůbec dělá povedený reklamy, nedávno jsme si pustili na youtube smrčky..jsou boží - hlas Lišky a Macháčka do toho nemá chybu.

1 0
možnosti
FS

Kecky jsou výborný - pro tu hru se slovy a jejich významy. Trochu mi to připomíná kolegu Řeháčka.

Ale aby nedošlo k omylu, opakuji, jsem intelektuál, televizi nemám, a dívám se v ní zásadně jen na dokumenty na CT2 a Zoom.a umění na CT ART :-)

1 0
možnosti
PK

Nejlepší reklama na drogy je jak ten jamajčan dojí žirafu, co žere duhu. Nevím, co má v sobě, ale to musí být matroš.

0 0
možnosti
FS

Tu úplně nesnáším. Víte proč? Moje vnučka, když byla ještě úplně mrňavá, tak kdykoli ji uviděla, při ní říkala: "Děda!"

Přitom já jsem jsem bílej, dredy nemám, vlasy krátký, mám brejle, nic nedojím, ...nevím, kde se to v ní vzalo. :-)

Snad jedině ten smích? :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik