Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem alergická na reklamu na Aquilu- neříkej mi baby...naštěstí už jí stáhli.

Ta, o které píšeš, je taky děsivá.

1 0
možnosti
PK

U té jsem utrpěl kulturní šok, když jsem ji viděl a pak druhý, když jsem zjistil, že taková skupina a písnička fakt existuje.

0 0
možnosti

Tino, mluvíš mi z duše! Nedávno jsem tu reklamu viděla a jak většinou reklamy přejdu a nezamýšlím se nad nimi, nad touto jsem si dovolila zapřemýšlet. Což jako blondýna často nedělám, abych své blízké neurazila...je to absolutní kravina, prostě Milkovina. Ale jejich bublinky miluju ;-) Zdravím Tě :-)

0 0
možnosti
TS

Kravina-milkovina :))) všimla sis, že kráva a tráva se rýmujou...? To nemůže být náhoda!! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Naštěstí nevím, co tam říkají. Nejhorší však je, že malé děti si často myslí, že jsou krávy fialové, protože jiné neviděly. :-)

0 0
možnosti
TS
MV

taky sem si ty kraviny vsimnul...a co teprve billboardy k tomu! vzala jste mi téma...chystal jsem se na to...pekne pekne pekne

1 0
možnosti
TS

Ajta krajta! A nemuselo k tomu dojít - samotná tv reklama by mě asi k článku nedokopala, ale jedna aplikace v ipadu na mě reklamu na Softíky vytasí každou půlhodinu. Tak jsem si řekla: Koleduješ si?? Dostaneš!!! :-):-)

2 0
možnosti
Foto

To je dost, ze jsi zase neco napsala ;-D

Jenom jedna z dalsich mnoha reklam, u kterych vypinam zvuk popr. odchazim do jine mistnosti.

No ja nevim, moje matka se jako babicka takto rozhodne nechova. Pravda je, ze nikdy nebyla hippies a buchty musim pect ja ji ;-)

0 0
možnosti
TS

Tak to jste pěkně pozadu!! 

;-D

1 0
možnosti
FS

Nevím, neznám, nemám televizi a stejně se dívám jen na ČT ART a Prima Zoom. :-)

0 0
možnosti
TS

No proto jsem tam tu úchylárnu vložila, Františku, tak si pošmákněte ;-);-)

1 0
možnosti
Foto

Já když viděl poprvé tuhle reklamu, řekl jsem si, že je hodně nepovedená :) Pro mne ten trhanec něčeho...nevypadá na kameře vábně a při tom vím, že různé detailní záběry na čokoládové tyčinky, ve kterých je oříšek a tekoucí medový karamel, chuť u mne vybudit umí...takže za mne mínus i za ten divný záběr pro mne nevábného trhance čehosi :))

2 0
možnosti
TS

"nepovedená" je od tebe zdvořilé :))

A teď si ještě vem, že když si to fakt koupíš, bude to pravděpodobně o 30% menší a trvanlivý do 2016! :-):-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik